چگونه بدون دانش فنی یک سایت زیبا طراحی کنیم؟

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
طراحی سایت کار سخت، زمانبر و هزینه‌بری است؛ خبر خوب این است که سایت‌سازها امروز بهتر از همیشه فعالیت می‌کنند.
تبلیغات

یکی از بهترین سایت‌سازها برای طراحی یک سایت زیبا، سایت‌ساز وبزی است. مهم نیست برای چه کاری نیاز به سایت دارید؛ برای کسب‌وکار خودتان، نمایش نمونه‌کارها یا یک سایت برای مشتریان خودتان. با کمک سایت‌ساز وبزی به‌راحتی و در کمترین زمان می‌توانید سایتی که در ذهن دارید را طراحی کنید.

سایت‌ساز وبزی ده‌ها قالب دارد که شما می‌توانید از میان آنها یک قالب را انتخاب کنید یا اینکه خودتان از ابتدا بدون نیاز به کدنویسی و به‌سادگی قالب دلخواهتان را طراحی کنید. شما به‌آسانی با کشیدن و رهاکردن می‌توانید هر چیزی را تغییر دهید و شخصی‌سازی کنید.

یک سایت حرفه‌ای و خیره‌کننده داشته باشید

وبزی

با استفاده از صدها ابزار مختلف برای طراحی در وبزی، شما می‌توانید سایتی طراحی کنید که در هر دستگاهی (کامپیوتر، تبلت، موبایل) معرکه نمایش داده شود. با استفاده از دامین اختصاصی، ایمیل اختصاصی، ابزارهای مارکتینگ و ... مانند یک حرفه‌ای می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خودتان را آغاز نمایید.

راهکارهای حرفه‌ای برای کسب‌وکار

وبزی برای هر کسب‌وکاری، راه‌کارهای حرفه‌ای پیشنهاد می‌دهد.

فروشگاه‌ساز وبزی: با استفاده از فروشگاه‌ساز وبزی به‌راحتی یک فروشگاه حرفه‌ای در سطح فروشگاه‌های مطرح مثل دیجی‌کالا ایجاد نمایید. هر امکانی که برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید، در اختیار شماست. همچنین با استفاده از امکانات مارکتینگ وبزی، به‌راحتی می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.

وبلاگ‌ساز وبزی: با استفاده از وبلاگ‌ساز وبزی، به‌راحتی می‌توانید شروع به بازاریابی محتوا کنید و مطالب، اخبار و ... را با مشتریان خود به‌اشتراک بگذارید.

ویرایشگر قالب وبزی: با استفاده از ویرایشگر قالب وبزی به‌راحتی می توانید هر موردی که نیاز دارید را به سایت خودتان اضافه کنید؛ به‌عنوان مثال قسمت نمونه‌کارها، تماس با ما، درباره ما و ...

خلاقیتتان را محدود نکنید

شما هیچ محدودیتی در خلاقیت ندارید و کنترل همه‌چیز برای طراحی یک سایت خلاقانه در دستان شماست. با استفاده از سایت‌ساز وبزی می‌توانید دقیقا همان سایتی که دوست دارید را بسازید.

وبزی

تکنولوژی‌های پیشرفته

اکثر تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی وب در سایت‌ساز وبزی در دسترس شماست.

کشیدن و رها کردن: به‌آسانی ظاهر و محتوای سایت خودتان را با کشیدن و رها کردن درست کنید.

دیده‌شدن در گوگل: ابزار پیشرفته‌ی سئو در سایت‌ساز وبزی به شما کمک می‌کند تا به‌آسانی سایت خودتان را برای موتورهای جستجو مثل گوگل بهینه کنید.

سایتی برای موبایل: تعداد کاربران موبایل هرساله بیشتر از گذشته می‌شود. با استفاده از سایت‌ساز وبزی، سایت خودتان را برای موبایل به‌راحتی تنظیم کنید.

انیمیشن و پارالکس: با استفاده از انیمیشن و افکت‌های مختلف مثل پارالکس به سایت خودتان جان بدهید.

سرعت بالا: سایت‌های ساخته‌شده با وبزی با کمک استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز در کمتر از چند میلی‌ثانیه بارگذاری می‌شوند.

هاست ابری: وب‌سایت شما در ابرها میزبانی می‌شود؛ به این معنی که در هر زمان و هر مکانی می‌توانید به سایت خودتان دسترسی داشته باشید.

چگونه می‌توان با وبزی سایت ساخت؟

شما می‌توانید وبزی را برای هفت روز تست کنید و در مدت زمان آزمایشی، سایت خودتان را بسازید. کافی است مراحل زیر را دنبال نمایید.

مرحله اول:  وارد سایت‌ساز وبزی شوید و ثبت‌نام کنید. در صفحه‌ی ثبت‌نام، مشخصات خودتان و نوع کسب‌وکار خودتان را وارد کنید و چند دقیقه صبر کنید تا سایت شما آماده شود.

مرحله دوم:  بعد از اینکه فرایند ایجاد سایت شما تکمیل شد، وارد صفحه‌ی انتخاب قالب می‌شوید. می‌توانید روی دکمه‌ی مشاهده، برای هر قالب کلیک کنید تا قالب را بررسی کنید؛ سپس قالبی که مورد پسندتان است را انتخاب نمایید.

مرحله سوم: قالب‌ها تنها نقطه شروع وب‌سایت شما هستند. شما می‌توانید دکمه‌ی ویرایش قالب را بزنید و قسمت‌های جدید مثل تصاویر، گالری، متن، دکمه و ... را به صفحه‌ی خودتان اضافه کنید؛ صفحات جدید درست کنید و محتوای هر صفحه را تغییر دهید.

مرحله چهارم: بعد از تکمیل وب‌سایت خودتان کافیست روی گزینه‌ی ارتقاء سایت کلیک کنید و یکی از پکیج‌های وبزی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. پس از انتخاب پکیج، می‌توانید آدرس سایت خودتان را تعیین کنید و فعالیت حرفه‌ای خودتان در فضای آنلاین را آغاز نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات