ارتقا بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه آیفون اپل طی ۱۲ تا ۱۸ ماه

جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تحلیلگران GBH معتقدند که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده، ۳۵۰ میلیون گوشی آیفون اپل ارتقا پیدا خواهند کرد.
تبلیغات

GBH Insights طی یادداشتی اعلام کرد که اپل می‌تواند در سال مالی ۲۰۱۹ که از ماه اکتبر (‌اوایل مهرماه)‌ آغاز می‌شود، بیش از ۲۲۰ میلیون گوشی آیفون که انتظار فروش آن می‌رود؛ به‌فروش برساند. همچنین براساس گزارش منتشر‌شده، انتظار می‌رود طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده، بیش از ۳۵۰ میلیون آیفون ارتقا پیدا کنند.

با اینکه ظاهرا چنین اعداد و ارقامی نسبتا بلندپروازانه هستند؛ اما نشان می‌دهد کاربرانی در بازار هستند که منتظر گوشی‌های بعدی که بعد از آیفون ۱۰ و آیفون ۸ پلاس معرفی می‌شوند، هستند. و با معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸، این محصولات جدید را خریداری خواهند کرد. به‌گفته‌ی کوپرتینویی‌ها:

آیفون‌های ۲۰۱۸، قیمت بهتر و مقرون به‌صرفه‌تری دارند و همین مساله، شبیه به کاتالیزوری برای تشویق علاقه‌مندان به سمت خریدگوشی‌های جدید در سال مالی ۲۰۱۹ خواهد شد.
آیفون‌های 2018

براساس پیش‌بینی GBH، آیفون اقتصادی ۲۰۱۸ یا همان آیفون LCD ماه سپتامبر به بازار عرضه نخواهد شد و عرضه‌ی آن با تاخیر همراه خواهد بود. پیشتر ترندفورس گفته بود که هر سه گوشی آیفون ۲۰۱۸  فصل پاییز به بازار عرضه می‌شود. ولی GHB‌ نظر دیگری دارد که بیشتر به خبرهای قبلی در مورد زمان معرفی آیفون ۶.۱ اینچی اپل با نمایشگر Full Active LCD تا اوایل آذرماه نزدیک است. روز گذشته نیز اطلاعات جدیدی از مشخصات آیفون ۲۰۱۸ اقتصادی اپل فاش شد. GBH در قسمتی از یادداشت خود اشاره می‌کند:

انتظار می‌رود سه مدل آیفون جدید به بازار معرفی شوند. دو مدل با نمایشگر OLED یکی ۵.۸ اینچی و دیگری  ۶.۵ اینچی و یک اقتصادی ۶.۱ اینچی با نمایشگر LCD‌ همراه خواهد بود که ظرف ۲ الی ۴ ماه آینده ، شاهد عرضه‌ی آنها به بازار هستیم.

چند روز قبل هم گفته شد که پیش فروش آیفون‌های جدید اپل از ۲۳ شهریور آغاز خواهد شد. براساس نظر GBH، اپل اطمینان دارد که می‌تواند به هدف خود که کسب درآمد ۵۰ میلیارد دلاری از بخش سرویس‌ها است تا سال ۲۰۲۰ دست یابد. دست‌یافتن به این هدف با تکیه بر ۱.۳ میلیارد گجت فعال Apple نظیر آیفو‌ن‌های این شرکت است که زیرساخت لازم برای درآمدزایی اپل را فراهم می‌کند. البته GBH، نگاهی خوش‌بینانه‌تر نسبت به برخی از تحلیلگران چینی دارد؛ و معتقد است که مدل‌های سال ۲۰۱۸ آیفون می‌توانند دوره‌ی جدیدی از فروش را برای کوپرتینونشین‌ها رقم بزنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات