میت 20 لایت هواوی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میت ۲۰ لایت هواوی با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و تراشه‌ی کرین ۷۱۰ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.
تبلیغات

تاکنون خبرها و شایعه‌های بسیاری در مورد گوشی میان‌رده‌ی هواوی یعنی میت ۲۰ لایت منتشر‌ شده و تا حدودی اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و طراحی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است. آخرین اطلاعات منتشر‌شده از طریق بنچمارک گیک‌بنچ، اطلاعات جزئی‌تری در مورد این گوشی میان‌رده ارائه می‌دهد که موید خبرهای قبلی است.

اطلاعاتی که از طریق سازمان تنظیم مقررات چین منتشر‌شده بود، حضور تراشه‌ی کرین ۷۱۰ (Kirin 710) را تایید می‌کرد؛ بنچمارک گیک‌بنچ نیز وجود همین تراشه را برای میان‌رده‌ی بعدی هواوی تایید می‌کند. این تراشه در آزمون تک‌هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱۵۹۸، و در آزمون چند هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز  ۴۶۶۵ شد. این نتایج، تراشه‌ی مذکور را در مقام مقایسه با تراشه‌‌های سری ۶۰۰ کوالکام قرار می‌دهد؛ و با چنین سطح عملکردی، قابل مقایسه با پردازنده‌ اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام نیست. در برگه‌ی اطلاعات بنچمارک، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی نیز تایید شد. البته به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی دیگری با ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی نیز به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود، عرضه‌ی گوشی با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی همچنان به‌قوت خود باقی است. همچنین، گوشی هوشمند با اندروید ۹ پای و رابط کاربری نسخه‌ی EMUI 9.0 جعبه‌گشایی خواهد شد.

هواوی میت ۱۰ لایت / Huawei mate 10 lite

از لحاظ طراحی ظاهری، پنل پشتی Mate 20 Lite، شباهت بسیاری با طراحی میت ۱۰ پورشه دیزاین دارد که سال گذشته‌ی میلادی معرفی شد. نوار باریکی دور ماژول دوربین و اسکنر اثر انگشت، طراحی منحصربه‌فردی به پنل پشتی گوشی می‌دهد. علاوه‌بر این، میت ۲۰ لایت از نظر طراحی پنل جلویی نیز شباهت زیادی به گوشی‌های اخیر Huawei با نسبت تصویر ۱۹:۹، بریدگی کوچک بالای نمایشگر و حاشیه‌ی باریک در لبه‌ی پایینی دارد؛ و البته این گوشی هوشمند نیز همانند بقیه گوشی‌های اخیر هواوی، طراحی با ابعاد نسبتا بلندی را به‌نمایش می‌گذارد. پیشتر گفته شده بود که  هواوی میت ۲۰ لایت با بدنه شیشه‌ای و طراحی جدید دوربین معرفی می‌شود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست هواوی چه زمانی را برای معرفی گوشی میان‌رده‌ی خود در نظر گرفته است. انتظار می‌رود شاهد رونمایی میت ۲۰ لایت در کنار گوشی‌های هوشمند دیگری از جمله گوشی هوشمند پرچمدار میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو که قرار است در ماه اکتبر ( اواخر مهرماه یا اوایل آبان‌ماه) معرفی شوند، باشیم. انتظار می‌رود هواوی برنامه‌ی مشابهی برای معرفی گوشی هوشمند لایت در همان زمان در نظر بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات