شرایط فعالیت کاریابی‌های الکترونیکی اعلام شد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی ابلاغیه‌ای دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی را برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.
تبلیغات

این دستورالعمل که براساس ماده‌ی ۲۳ آئین‌نامه‌ی اجرایی کاریابی‌های غیردولتی (ایجاد بانک اطلاعاتی از کارجویان و کارفرمایان) تهیه شده، در هیات موضوع ماده‌ی ۷ آیین نامه مذکور به تصویب رسیده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل، ایجاد بستر حمایتی جهت شکل‌گیری و گسترش کاریابی الکترونیکی است که از طریق روش‌های دیجیتال یا نرم‌افزاری مانند استفاده از سایت‌ها، اپلیکیشن‌های تلفن همراه، وب‌سایت‌های اینترنتی دسته‌بندی‌کننده‌ی رزومه‌ها و فرصت‌های شغلی یا سایر سرویس‌های دیجیتالی مانند شبکه‌های اجتماعی با ایجاد حلقه‌ی اتصال بین کارجویان و کارفرمایان، فرآیند استخدام را تسهیل می‌کند.

براساس این دستورالعمل، کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی فعالیت کاریابی الکترونیکی لازم است ابتدا درخواست خود را به اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه ارائه کنند و در صورت احراز شرایط مندرج در این دستورالعمل توسط هیات استانی، مجوز کاریابی الکترونیکی توسط اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه صادر خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی دستورالعمل نحوه‌ی صدور مجوز و فعالیت کاریابی الکترونیکی اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات