گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باتری انعطاف پذیر خواهد داشت

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ که پیش‌تر تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را برای گوشی افسانه‌ای خود آغاز کرده بود، در حال آماده‌سازی برای تولید باتری انعطاف‌پذیر است.
تبلیغات

بر اساس اطلاعاتی که پیش‌تر منتشر شده بود، سامسونگ قرار بود تولید نمایشگرهای اولد برای استفاده در گوشی انعطاف‌پذیر خود را از تابستان آغاز کند. حال، گزارشی جدید مدعی شده است که غول کره‌ای دنیای فناوری در حال آماده‌سازی برای تولید باتری‌های انعطاف‌پذیر است.

در خصوص ظرفیت این باتری‌ها هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است؛ اما آن‌چه از قبل می‌دانیم این است که سامسونگ توانایی تولید باتری از ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میلی‌آمپر را دارد. با این وجود، با توجه به مشکلاتی که این شرکت قبلا در مواردی مانند گلکسی نوت ۷ در خصوص باتری تجربه کرده است و این حقیقت که ورم فکتور این گوشی کاملا جدید است، انتظار می‌رود این شرکت از یک باتری با حداقل ظرفیت استفاده کند. هرچند وقتی اندازه‌ی صفحه بعد از باز شدن را در نظر بگیریم، هرگونه باتری با ظرفیت کمتر از ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ضعیف به حساب خواهد آمد.

گوشی انعطاف پذیر

درست مانند تولید نمایشگر، تولید باتری‌ها نیز قرار است در تعداد محدود صورت بگیرد تا در صورت موفقیت‌آمیز بودن، سرعت و حجم کار بالا برود. انتظار می‌رود سامسونگ در ابتدا ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه از این گوشی انعطاف‌پذیر تولید کند.

هرچند شرکت کره‌ای هنوز هیچ‌یک از اخبار موجود پیرامون گوشی انعطاف‌پذیر خود را تأیید نکرده است، گزارش‌های اخیر مدعی شده‌اند که این شرکت در ماه فوریه‌ی سال آینده و در جریان کنفرانس MWC 2019 و یک ماه پس از معرفی گلکسی اس ۱۰ از این گوشی رونمایی خواهد کرد.

در خصوص قیمت و محل عرضه نیز گفته می‌شود که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ با قیمتی کمتر از ۲۰۰۰ دلار به صورت محدود و تنها در بازارهای اصلی سامسونگ یعنی کره، آمریکا و انگلیس عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات