اچ تی سی برای سوددهی ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خود را اخراج می‌کند

سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی شب گذشته اعلام کرد که در نظر دارد تا ۱٬۵۰۰ نفر از نیروهای خود در یکی از واحدهای تولیدی تایوان را تعدیل کند تا بتواند به سوددهی برسد.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی شب گذشته اعلام کرد که برای رسیدن به سوددهی در نظر دارد تا ۱٬۵۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کند. اچ‌تی‌سی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که در نظر دارد تا با سازمان‌دهی مجدد بتواند بیشترین بهره را از تغییرات و بهره‌وری اعمال شده ببرد. اطلاعات ارائه شده نشان از آن دارد که HTC از طریق همکاری با اداره‌ی کار تایوان تلاش‌های خود برای بهبود زندگی افراد تعدیل شده را فراهم خواهد کرد.

این اولین باری نیست که اچ‌تی‌سی دست به سازمان‌دهی مجدد زده است. ابتدای سال جاری میلادی نیز شاهد ایجاد تغییراتی در اچ‌تی‌سی بودیم، به‌طوری که با گذشت مدت کوتاهی از زمان استعفای مدیر قسمت موبایل اچ‌تی‌سی، این شرکت تصمیم به ادغام دو بخش گوشی‌های هوشمند و واقعیت مجازی گرفت، این ادغام نیز باعث نشد تا جدیدترین گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یا همان یو ۱۲ پلاس بتواند موفقیت چندانی را در بازار کسب کند. هدست واقعیت مجازی وایو پرو اچ‌تی‌سی نیز به دلیل نداشتن لوازم جانبی کاربردی و همچنین قیمت بالا آنچنان که باید مورد استقبال قرار نگرفته است.

بخش موبایل اچ‌تی‌سی در سال‌های گذشته وضعیت چندان مطلوبی نداشته است و از همین رو تایوانی‌ها سال گذشته بخشی از واحد گوشی‌های هوشمند خود را در ازای ۱.۱ میلیارد دلار به گوگل فروخت. در واقع اچ‌تی‌سی بخش تولید گوشی‌های هوشمند پیکسل را به غول جستجو واگذار کرد. فروش این بخش به گوگل باعث شد تا اچ‌تی‌سی مسئولیت ۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان خود را به گوگل واگذار کند و بخشی از هزینه‌های خود را کاهش دهد. اچ‌تی‌سی به لطف فروش بخش تولید گوشی‌های هوشمند در آخرین گزارش مالی خبر از سوددهی داد، حال آنکه به نظر می‌رسد این روند ادامه نخواهد داشت؛ چرا که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند این کمپانی از سلامت کامل برخوردار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات