قیمت بسته‌های اینترنت ثابت ایرانسل کاهش یافت

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل، قیمت بسته‌های اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 خود را همزمان با ارائه‌ی بسته‌های جدید برای اینترنت ثابت (TD-LTE) کاهش داد.
تبلیغات

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در راستای کسب رضایت مشترکان و ارائه‌ی بسته‌های جدید با توجه به الگوی مصرفی، قیمت بسته‌های متنوع اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 را تغییر داده است.

بسته‌های جدید اینترنت ثابت ایرانسل در بازه‌های زمانی هفتگی، یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله ارائه شده‌اند. مشترکان می‌توانند با تهیه‌ی بسته‌هایی که بازه‌ی زمانی یک‌ماه و بیشتر دارند، به میزان دوبرابر ظرفیت حجم روزانه‌‌ تهیه‌شده را در فاصله‌ی زمانی ۲ تا ۷ صبح بدون پرداخت هزینه و به رایگان استفاده کنند.

مشترکان اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود از بسته‌های ۲ گیگابایتی هفتگی تا ۱۰۰۰ گیگابایت یک‌ساله بهرمند شوند.

ایرانسل همچنین ترتیبی داده تا بسته‌های اینترنت ارائه‌شده برای اینترنت TD-LTE همزمان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت در دسترس باشد.

بسته‌های جدید با قیمت‌های کاهش یافته اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 ایرانسل از طریق وب‌سایت ایرانسل در قسمت خرید آنلاین بسته‌های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE) در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات