گلکسی نوت 9 با بیکسبی 2 همراه خواهد شد

دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شنیده‌ها نشان از این دارد که گلکسی نوت ۹ سامسونگ همراه با نسخه‌ی جدید دستیار صوتی هوشمند سامسونگ یا همان بیکسبی ۲ همراه خواهد شد.
تبلیغات

گلکسی نوت ۹ سامسونگ در مقایسه با نسل‌های پیش این سری و حتی پرچمداران سامسونگ با تغییرات و بهبود‌هایی راهی بازار خواهد شد. از جمله‌ی این تغییرات باید به بهبود قلم S Pen در کنار افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد. شنیده‌ها نشان از این دارد که ظرفیت باتری Galaxy Note9 سامسونگ به ۴٫۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد رسید که بزرگ‌ترین باتری تعبیه‌شده در پرچمداران Samsung تا به امروز است.

البته همانطور که اشاره کردیم این تنها تغییر در گلکسی نوت ۹ نیست و نباید قلم S Pen را فراموش کرد. قلم جدید تعبیه‌شده در گلکسی نوت ۹ از وجود ارتباط بلوتوث در کنار باتری داخلی بهره خواهد برد که به‌طور حتم قابلیت‌های این قلم را افزایش می‌دهد.

اما باید به تغییرات و بهبود‌های نرم‌افزاری گلکسی نوت ۹ نیز اشاره کرد. براساس جدیدترین اخبار منتشرشده، گلکسی نوت ۹ همراه با نسخه‌ی جدید دستیار صوتی هوشمند سامسونگ ارائه خواهد شد. بیکسبی ۲ که پیش از این نیز اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر شده بود، از قابلیت‌هایی نظیر پردازش زبان طبیعی، قدرت پاسخگویی سریع و همچنین قدرت کاهش نویز صدای شنیداری برخوردار است. سامسونگ همچنین در نظر دارد تا امکان استفاده از قابلیت‌های دستیار صوتی هوشمند خود را در نسخه‌ی دوم گسترده‌تر از پیش کرده و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های غیرپیش‌فرض را نیز از شانس به‌کارگیری این دستیار صوتی هوشمند بهره‌مند کند. براساس شنیده‌ها، سامسونگ API‌ و SDK‌های مورد نظر را توسعه داده است.

این شرکت کره‌ای نزدیک به ۲۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در اختیار دارد و از این‌رو پیش‌بینی می‌شود با توجه به سهم سامسونگ در بازار آمریکا، قابلیت استفاده از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی ۲ در سایر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها با استقبال خوبی از سوی کاربران و توسعه‌دهندگان در بازار آمریکا روبرو شود.

سامسونگ در نظر دارد تا دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را در سایر لوازم خانگی و گجت‌های خود نیز مورد استفاده قرار دهد. از جمله‌ی گجت‌هایی که به‌نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک توسط سامسونگ راهی بازار شود، باید به اسپیکر هوشمند بیکسبی اشاره کرد که از این دستیار صوتی هوشمند استفاده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات