گوریلا گلس DX و +DX با ۷۵ درصد بازتاب کمتر نور برای گجت‌های پوشیدنی معرفی شدند

جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کورنینگ به تازگی از محافظ نمایشگر جدیدی برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد که کمک زیادی به میزان خوانایی آن تحت تابش نور مستقیم می‌کند.
تبلیغات

پس از رونمایی از نسخه‌ی ششم محافظ نمایشگر گوریلا گلس برای گوشی‌های هوشمند، شرکت کورنینگ دقایقی پیش از نسل جدید شیشه‌ی محافظ صفحه نمایش مخصوص گجت‌های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد. گوریلا گلس DX و +DX جایگزین محافظ نمایشگر گوریلا گلس +SR خواهند شد. این شیشه‌های مقاوم در برابر خش و ضربه‌ی جدید که بیشتر برای استفاده در ساعت‌های هوشمند طراحی شده‌اند، قابلیت‌های جدیدی را به همراه دارند. 

به گفته‌ی مهندسان کورنینگ، گوریلا گلس DX و +DX همانند گوریلا گلس ۶ با هدف کاهش بازتاب نور توسعه یافته‌اند. در همین راستا این شیشه‌های محافظ جدید تحت تابش مستقیم منبع نور قادر به کاهش بازتاب نور تا ۷۵ درصد و در نتیجه افزایش کنتراست نمایشگر تا ۵۰ درصد خواهند بود.

این موضوع باعث می‌شود تا هنگام کم بودن باتری گجت پوشیدنی، کاربران بدون دغدغه‌ای در خصوص از بین رفتن کارآیی، به راحتی قادر به کم کردن میزان نور نمایشگر برای صرفه‌جویی در مصرف باتری خواهند بود.تفاوت گوریلا گلس DX و +DX، در بخش میزان مقاومت در برابر خش و آسیب است. به گفته‌ی مدیران کورنینگ، نسخه‌ی پلاس محافظ نمایشگر گوریلا گلس DX می‌تواند مقاومت یکسانی در برابر خش و‌ آسیب با شیشه‌های محافظ نمایشگر لوکس و گران داشته باشد.

شرکت کورنینگ نزدیک به ۱۰ سال است که بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی شیشه‌های محافظ نمایشگر در گجت‌های مختلف در جهان است. محصولات این شرکت توسط ۴۵ برند مختلف و در بیش از ۶ میلیارد دستگاه به کار گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات