قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ فاش شد

شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که گلکسی نوت ۹ با قیمتی مشابه گلکسی نوت ۸ به فروش خواهد رسید.
تبلیغات

سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) از گلکسی نوت ۹ رونمایی خواهد کرد. قیمت دقیق و تاریخ عرضه‌ی فبلت جدید کره‌ای‌ها از اصلی‌ترین نکاتی محسوب می‌شوند که در رویداد Unpacked از آن‌ها صحبت خواهد شد. جدیدترین شایعات حکایت از آن دارند که تاریخ عرضه ۲۴ آگوست (۲ شهریور) خواهد بود و خبرهایی نیز راجع به قیمت گلکسی نوت ۹ در لهستان منتشر شده است.

وب‌سایت لهستانی اسپایدرز وب به کمک یکی از کارمندان سامسونگ از جلسه‌ای که در مقر شرکت برای تمرین فروشندگان گلکسی نوت ۹ گذاشته شده بود، اطلاعاتی به‌دست آورده است، براساس گزارش این وب‌سایت، قیمت گلکسی نوت ۹ معادل ۹۹۵ یورو خواهد بود، این قیمت برای نسخه‌ی پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. وب‌سایت یادشده با منبع دیگری نیز این قیمت را چک کرده و همچنین گفته شده که رنگ‌های این سری، مشکی، آبی و بنفش خواهند بود.

خاطرنشان می‌کنیم که گلکسی نوت ۸ نیز سال گذشته با چنین قیمتی در اروپا عرضه شد، اگر سامسونگ قابلیت‌های مورد انتظار، نظیر قلم اس‌پن مبتنی بر بلوتوث و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با همان قیمت گلکسی نوت ۸ ارائه کند، بسیار تحسین‌برانگیز خواهد بود؛ اما باید توجه داشت که کره‌ای‌ها گلکسی اس ۹ پلاس را با قیمتی بالاتر از آنچه که باید، به‌فروش می‌رسانند.

اما از برچسب قیمتی احتمالی گلکسی نوت 9 می‌توان چنین برداشت کرد که سامسونگ کماکان آمادگی رسیدن به مرز قیمت ۱۰۰۰ یورویی برای پرچم‌داران خود را ندارد؛ نکته‌ای که ممکن است با عرضه‌ی گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی ایکس در سال آینده دستخوش تغییر شود؛ البته تا وقتی که خود سامسونگ قیمت را اعلام نکند، هیچ چیز قطعی نیست، ممکن است قیمت نوت ۹ مرز ۱۰۰۰ یورو را رد کند و فرضیه‌ی ما به کلی اشتباه شود، پس تا زمان برگزاری مراسم رونمایی باید صبر کرد. نظر شما راجع به قیمت احتمالی Galaxy Note 9 چیست؟  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات