گلکسی A9 استار و A9 استار لایت؛ میانرده‌های جدید سامسونگ معرفی شدند

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برچسب قیمتی دو گوشی هوشمند گلکسی ای 9 استار و ای 9 استار لایت سامسونگ از سوی این شرکت اعلام شد.
تبلیغات

سامسونگ در مراسمی از دو محصول تازه‌وارد خانواده‌ی کهکشانی‌ها رونمایی کرد؛ البته این رویداد که در چین برگزار شد، جذابیت چندانی در پی نداشت؛ زیرا بسیاری از مشخصات گلکسی A9 استار و گلکسی A9 استار لایت، قبل از رونمایی فاش شده بود. حال با معرفی رسمی، تنها قیمت این محصولات که فاکتوری مجهول به شمار می‌رفت، از سوی سامسونگ تعیین شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گلکسی A9 استار از صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی بدون حاشیه با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و پنل سوپر امولد بهره می‌گیرد. در قلب این دستگاه پردازنده‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز اسنپدراگون ۶۶۰ قرار گرفته است و ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، این تراشه را همراهی می‌کند. باتری ۳۷۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی دستگاه می‌تواند نویدبخش شارژدهی در یک روز استفاده‌ی سنگین یا بیشتر باشد. تمرکز سامسونگ در ساخت گوشی هوشمند جدید خود بر تجربه‌ی عکاسی مناسب معطوف بوده و به همین دلیل از دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسل در گلکسی A9 استار استفاده کرده است. دوربین سلفی دستگاه نیز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A9 استار / samsung galaxy a9 star

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید سامسونگ، اولین محصول غیر پرچم‌دار این شرکت باشد که تجربه‌ای کامل از دستیار صوتی بیکسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی قابلیت‌های اصلی بیکسبی در A9 استار قابل استفاده خواهد بود و کلیدی اختصاصی برای دسترسی سریع به بیکسبی نیز روی بدنه تعبیه شده است.

در سوی دیگر شاهد معرفی A9 استار لایت هستیم که شباهت چندانی به برادر بزرگ‌تر خود ندارد. می‌توان گفت این محصول به‌نوعی نسخه‌‌ی مخصوص چینِ گلکسی A6 پلاس خواهد بود که تنها با نامی متفاوت عرضه شده است. به هر حال اولین بار است که دستگاه‌های سری A سامسونگ به‌صورت رسمی در خاک چین عرضه می‌شوند. البته در گذشته سری C به‌عنوان میان‌رده‌های رو به بالا برای کشور چین در نظر گرفته شده بود؛ اما به دلیل پایین بودن سهم سامسونگ از بازار این کشور، تصمیم بر عرضه‌ی سری A برای کاربران چینی گرفته شده است. 

گلکسی A9 استار سامسونگ

در پایان تنها نکته مهم باقی‌مانده در مورد دو محصول جدید سامسونگ، قیمت آن‌ها است. برچسب قیمت ۴۷۰ دلاری برای گلکسی A9 استار و ۳۱۲ دلاری برای A9 استار لایت در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از وب‌سایت رسمی سامسونگ در چین اقدام به خریداری دستگاه‌های مذکور کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات