گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ، نمایشگری ۶.۴۴ اینچی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنا به گزارشی جدید ابعاد نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ معادل ۶.۴۴ اینچ در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

تاکنون تنها چند گزارش درباره‌ی برنامه‌ی سامسونگ برای تغییر ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 منتشر شده است؛ اما اکنون انتظار می‌رود کره‌ای‌ها سال آینده یک تغییر اساسی در پرچمدار بعدی خود اعمال کرده و آن را در سه مدل مختلف به بازار عرضه کنند. براساس گزارشی جدید، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا یکی از نسخه‌های گلکسی اس ۱۰ را با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی روانه‌ی بازار کند.

ظاهرا از این بین سه مدل یادشده، نمایشگر ۶.۴۴ اینچی به گلکسی اس ۱۰ پلاس تعلق خواهد داشت؛ البته احتمالا سامسونگ نسبت نمایشگر به بدنه را در پرچم‌داران بعدی خود افزایش خواهد داد، از این رو ممکن است ابعاد گلکسی اس ۱۰ پلاس، تفاوت چندانی با گلکسی اس ۹ پلاس نداشته باشد، گفته می‌شود که این مدل از دوربین سه‌گانه نیز بهره خواهد برد. براساس پیش‌بینی‌ها، دو مدل دیگر از خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ به نمایشگرهایی با ابعاد ۵.۸ و ۶.۲ اینچی مجهز خواهند شد.

البته باید توجه داشته باشید که صحت و سقم این گزارش‌ها در حال حاضر چندان مشخص نیست. همیشه چند ماه قبل از معرفی مدل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار شاهد انتشار چنین گزارش‌هایی بوده‌ایم. اگر سامسونگ بخواهد از دوربین سه‌گانه در یکی از مدل‌های گلکسی اس ۱۰ استفاده کند، در این شرایط بزرگ‌تر کردن سایز نمایشگر این مدل منطقی‌تر به نظر می‌رسد، چنین دوربینی به پرچمدار بعدی سامسونگ امکان رقابت مستقیم با گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۲۰ پرو را می‌دهد.

گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۱۰ اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و به همین دلیل تا آن زمان احتمالا خبرها و گزارش‌های بیشتری در رابطه با این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت تا مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه نیز برای ما مشخص شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات