سامسونگ دعوتنامه مراسم آنپکد برای رونمایی از گلکسی نوت 9 در روز ۱۸ مرداد را ارسال کرد

چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش سامسونگ دعوتنامه‌ی مراسم Unpacked را برای رونمایی از گلکسی نوت ۹ ارسال کرد. این مراسم روز ۱۸ مرداد ماه در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش دعوتنامه‌ی مراسم آنپکد برای رونمایی از گلکسی نوت 9 را ارسال کرد. این مراسم روز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ماه سال جاری در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. مارکوس براونلی، منتقد شناخته شده‌ی دنیای فناوری، دقایقی پیش تصویر مربوط به دعوتنامه‌ی سامسونگ را در توییتر منتشر کرد. 

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، بخشی از قلم گلکسی نوت ۹ به نمایش گذاشته شده که کلیدی نیز روی آن قرار دارد. با توجه به تصویر دعوتنامه‌ی سامسونگ تمرکز ویژه‌ای روی قلم گلکسی نوت ۹ دارد که با نام S Pen شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد باید شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر و در عین حال کاربردی‌تری برای قلم گلکسی نوت ۹ باشیم. بسیاری از شایعاتی که تا امروز در مورد گلکسی نوت ۹ منتشر شده نیز معرفی یک قلم S Pen جدید را عنوان کرده‌اند. 

روز گذشته اطلاعات مربوط به نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی نوت ۹ پس از دریافت مجوز از FCC فاش شد. همچون گذشته انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ در دو نسخه که از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون و اکسینوس سامسونگ بهره می‌برند راهی بازار شوند. نتایج بنچمارک‌های گلکسی نوت ۹ نشان از این دارد که سامسونگ در یکی از نسخه‌ها از وجود تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۱۰ بهره خواهد برد. نسخه‌ی عرضه شده در اروپا و آمریکا نیز از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره خواهد برد. همچنین باید به احتمال استفاده از یک باتری بزرگ‌تر نیز اشاره کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات