اوپو با ۲۰۰ میلیون کاربر، رسما وارد بازار اروپا می‌شود

چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو، شرکت چینی سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند که مدعی است ۲۰۰ میلیون کاربر دارد، رسما وارد بازار اروپا می‌شود.
تبلیغات

اوپو یکی از شرکت‌های چینی سازنده‌ی گوشی‌ هوشمند است که قصد دارد در بازار فروش استراتژی‌های جدیدی را دنبال کند و آخرین محصول این شرکت یعنی Oppo Find X، به‌تازگی با طراحی تمام‌ صفحه و دوربین کشویی خودکار معرفی شده است.

اما در رویداد بزرگ معرفی گوشی فایند ایکس، علاوه بر معرفی گوشی، خبرهای جالب دیگری جلب توجه می‌کند. یکی از خبرهای شنیدنی در این مراسم مربوط به تعداد کاربران گوشی‌های اوپو در سراسر جهان است. اوپو ادعا می‌کند در این لحظه، در سراسر جهان بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر از گوشی‌ اوپو استفاده می‌کنند. از آنجایی که این شرکت بر خلاف اپل و سامسونگ، سهم زیادی در بازارهای بین‌المللی ندارد، این آمار دستاورد بزرگی برای آن محسوب می‌شود.

oppo/ اوپو

خبر جالب توجه دیگری که در رویداد رونمایی از اوپو فایند ایکس مطرح شد، آمار گوشی‌های اوپو بود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. به گفته‌ی اوپو، در حال حاضر بیش از ۹۰ میلیون گوشی هوشمند این برند، از شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کنند. 

با این حال، این اعداد و ارقام ممکن است در آینده نزدیک تغییر کند. اوپو اعلام کرده است که به‌زودی به‌صورت رسمی وارد بازارهای اروپا می‌شود و محصولاتش را ابتدا در بازارهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هلند به فروش می‌رساند. قیمت گوشی فایند ایکس در بازارهای کشورهای اروپایی در حال حاضر ۹۹۹ یورو در نظر گرفته شده است و در سایر کشورهای اروپایی نیز به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات