گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی شد؛ اسنپدراگون 660 به همراه صفحه نمایش ۵.۸ اینچی

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ دقایقی پیش از گوشی هوشمند جدیدی با عنوان گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد که در هفته‌های اخیر شایعات متعددی در رابطه با آن منتشر شده بود.
تبلیغات

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار شایعاتی بودیم که نشان از عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند جدیدی توسط سامسونگ با عنوان گلکسی اس لایت یا گلکسی اس لایت لاکچری داشت. حال پس از مطرح شدن چند نام برای این گوشی، سامسونگ گوشی هوشمند جدید خود را با نام گلکسی اس لایت لاکچری در کشور چین رونمایی کرد.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی اس لایت لاکچری از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۸ دارد؛ البته مشخصات فنی این گوشی‌ هوشمند با اس ۸ تفاوت‌هایی دارد. گلکسی اس لایت لاکچری در برخی از مشخصه‌ها مانند سایز نمایشگر مشابه گلکسی اس ۸ است. این گوشی به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده که رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. همچنین باید به دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسلی در جلو به همراه سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی اشاره کرد که در کنار سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته است. گلکسی اس لایت لاکچری بر خلاف برادران پرچم‌دارش فاقد سنسور سنجش ضربان قلب است.

گلکسی اس لایت لاکچری / Galaxy S Light Luxury

از جمله ویژگی‌هایی که گلکسی اس لایت لاکچری از گلکسی اس ۸ به ارث برده است باید به استاندارد IP68 در کنار کلید فیزیکی مخصوص برای فراخواندن دستیار هوشمند صوتی بیکسبی اشاره کرد. این گوشی از ویژگی‌هایی نظیر ۴ جی، سامسونگ پی، شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه و شناسایی چهره نیز بهره می‌برد.

سامسونگ از اسنپدراگون ۶۶۰ به‌عنوان یک تراشه‌ی میان‌رده در این گوشی استفاده کرده است. در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ باید به وجود حافظه‌‌ی رم با ظرفیت ۴ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار اندروید ۸ اوریو اشاره کرد.

سامسونگ برای گلکسی اس لایت لاکچری برچسب قیمت ۶۲۵ دلاری در نظر گرفته است؛ اما اولین خریداران این گوشی طی زمان پیش‌خرید که از اول ژوئن آغاز می‌شود، تنها با پرداخت ۵۷۸ دلار قادر به خرید این گوشی خواهند بود.

گلکسی اس لایت لاکچری / Galaxy S Light Luxury

گلکسی اس لایت لاکچری در دو رنگ قرمز بورگاندی و مشکی تیره راهی بازار می‌شود. شایان ذکر است که این گوشی همچون گلکسی اس ۸ همراه با ایرفون‌ ساخت AKG در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات