فروش گلکسی اس 9 در کره از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمارهای سامسونگ نشان از این دارد که فروش گلکسی اس ۹ که ماه مارس راهی بازار شده، به تازگی در کره‌ی جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است.
تبلیغات

سامسونگ انتظار دارد تا فروش گلکسی اس ۹ بسیار بهتر از گلکسی اس ۸ باشد، حال آنکه آمارهای ارائه شده چنین موضوعی را نشان نمی‌دهند. جدیدترین آمارهای ارائه شده توسط سامسونگ نشان از این دارد که میزان فروش گلکسی اس ۹ به تازگی در کره‌ی جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده است. به نظر می‌رسد کاربران کره‌ای پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رغبتی برای خرید این گوشی‌هوشمند ندارند که اصلی‌ترین دلیل آن را باید در تغییرات محدودی جستجو کرد که این گوشی‌هوشمند در مقایسه با نسل گذشته به خود دیده است. سامسونگ برای اولین بار پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۹ به بازار، آمار فروش در کشور کره‌ی جنوبی را اعلام کرده است. در حال حاضر، گلکسی A8 2018 عنوان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی را به خود اختصاص داده است.

سامسونگ گلکسی اس ۹ را در تاریخ ۱۶ مارس سال جاری میلادی در کشور کره‌ی جنوبی راهی بازار کرد. این گوشی‌هوشمند پس از گذشت دوماه از زمان عرضه موفق شده تا به آمار فروش یک میلیون دستگاه در کشور کره دست یابد حال آنکه گلکسی اس ۸ تنها طی ۳۷ روز به چنین آماری دست پیدا کرد. سامسونگ هنوز آماری را در رابطه با عرضه‌ی جهانی گلکسی اس ۹ ارائه نکرده است. این کمپانی کره‌ای در گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول خود نیز آماری در رابطه با میزان فروش گوشی‌های هوشمندش ارائه نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات