اچ پی از نسخه‌ جدید Envy 13 با پردازنده‌ کبی لیک ریفرش رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌پی از لپ‌تاپ (HP Envy 13 (2018 با طراحی زیبا و ضخامت کم و پردازنده‌ی سری کبی‌لیک ریفرش رونمایی کرد.
تبلیغات

لپ‌تاپ ۱۳ اینچی اچ‌پی Envy ماه آینده با قیمت پایه‌ی ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. این لپ‌تاپ به پردازنده‌ی Core i7-8550U به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی PCIe NVMe مجهز شده است.

نمایشگر آی‌پی‌اس اچ‌پی انوی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و باتری ۵۳.۲ وات‌ ساعتی در بدنه‌ی آلومینیومی این دستگاه با ضخامت ۱.۵ سانتی‌متر و وزن ۱.۳۱۵ کیلوگرم جای دارد.

علاوه بر مشخصات راضی‌کننده، طراحی این نوت‌بوک بسیار زیبا و چشمگیر است و قابلیت‌های خاصی دارد که می‌تواند به جذابیت آن بیفزاید.

اچ پی انوی 13 / HP Envy 13

به‌طور مثال، وقتی نوت‌بوک را باز می‌کنید، نمایشگر آن به‌نوعی نقش اهرم را بازی می‌کند و باعث می‌شود کمی انتهای کیبورد بالا بیاید. این اتفاق علاوه بر زیبایی به سهولت کار با کیبورد کمک می‌کند و ضمنا باعث می‌شود فاصله‌ای بین کیبورد و نمایشگر به وجود بیاید که باعث عبور جریان هوا و تخلیه‌ی بخشی از گرمای دستگاه می‌شود.

اچ پی انوی 13 / HP Envy 13

در اطراف دستگاه پورت‌های یواس‌بی نوع A مشاهده می‌شود که اچ‌پی آن‌ها را با درپوش‌های پلاستیکی پوشانده است.

همچنین پورت یواس‌بی ۳.۱ نوع C برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. مجهز بودن اچ‌پی انوی به هر دو نوع پورت مینی و معمولی باعث می‌شود نیازی به حمل مبدل نداشته باشید.

به طراحی جذاب انوی ۱۳ جدید قرارگیری اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه را نیز اضافه کنید.

اچ پی انوی 13 / HP Envy 13

در مورد سایر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اسلات کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، جک هدست، اسپیکرهای Bang & Olafsen اشاره کرد. طراحی پشت دستگاه به گونه‌ای صورت گرفته است که احساس فولادی بودن و مقاومت بالا را منتقل کند. این نوع طراحی در رنگ نقره‌ای بیشتر از رنگ مشکی انوی ۱۳ سال ۲۰۱۸ خود را نشان می‌دهد.

HP Envy 13 2018
HP Envy 13 2018
HP Envy 13 2018
HP Envy 13 2018
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات