لپ تاپ ۱۴ اینچی مجیک بوک آنر رونمایی شد

جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ما آنر را به تلفن‌های همراه با سخت‌افزار نزدیک به پرچم‌دارها و قیمت میان‌رده می‌شناسیم. هواوی حالا تصمیم گرفته است یک لپ‌تاپ با همین ویژگی معرفی کند.
تبلیغات

هواوی طی مراسمی در چین از مجیک‌بوک رونمایی کرد؛ یک لپ‌ تاپ ۱۴ اینچی با لبه‌های باریک در اطراف مانیتور، پردازنده‌ نسل هشتم اینتل و پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا. این لپ‌تاپ هفته آینده با قیمت ۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

این قیمت برای لپ‌تاپ ارزان به‌حساب نمی‌آید؛ اما بازهم برای دستگاهی باریک و سبک همراه با پردازنده گرافیکی جداگانه قیمت بالایی نیست. مجیک‌بوک با دو کانفیگ عرضه خواهد شد:

  • پردازنده اینتل Core i7-8550U،ا۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت اس‌اس‌دی، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX150 و قیمت ۵۶۹۹ یوآن (تقریبا ۹۰۰ دلار)
  • پردازنده اینتل Core i5-8250U،ا۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت اس‌اس‌دی، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce MX150 و قیمت ۵۶۹۹ یوآن (تقریبا ۸۰۰ دلار)
Laptop Honor

مانیتور لپ‌ تاپ آنر از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۸۰پی با نسبت صفحه به بدنه ۸۱ درصد است که می‌تواند تا ۱۸۰ درجه باز شود و به‌صورت کامل روی سطح زیرین قرار بگیرد. کیبورد دارای نور پس‌زمینه است و کلیدهای آن کیفیت مناسبی دارند.

قطر مجیک‌بوک در قطورترین قسمت آن تقریبا ۰/۶ اینچ (کمی بیشتر از ۱۵ میلی‌متر) و وزن آن ۳.۲ پوند (کمتر از ۱۵۰۰ گرم) است. لپ‌تاپ آنر از وجود چهار بلندگو با پشتیبانی از صدای دالبی بهره می‌برد. یک درگاه هدست، یک HDMI، یک USB 3.0‌ و یک USB 2.0 (هر دو Type-A) و یک USB Type-C که نقش ورودی شارژر دستگاه را نیز بر عهده دارد، درگاه‌های ورودی و خروجی این لپ‌تاپ هستند. مجیک‌بوک یک حسگر اثر انگشت هم زیر دکمه روشن-خاموش دارد. به ادعای هواوی، باتری ۵۷ وات ساعتی مجیک‌بوک می‌تواند ۱۲ تا ۱۳ ساعت انرژی دستگاه را تأمین کند.

هنوز حرفی از این‌که آیا این دستگاه خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر زده نشده است. اما آنر در تاریخ ۱۵ اردیبهشت مراسمی برای معرفی و عرضه جهانی تلفن همراه جدیدش با عنوان آنر ۱۰ در شهر لندن برگذار خواهد کرد که شاید در این مراسم، نسخه جهانی این لپ‌تاپ هم عرضه شود.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ از سری آنر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات