پوشش زنده زومیت از رویداد معرفی پی 20 هواوی - تمام شد

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
هواوی امروز طی رویدادی که در شهر پاریس برگزار می‌شود، از پرچم‌داران سری پی با نام‌های احتمالی Huawei P20 و Huawei P20 Pro رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

هواوی امروز قصد دارد پس از گذشت بیش از یک سال، پرچم‌دار جدیدی از سری پی معرفی کند. گفته می‌شود که هواوی تغییری در نام‌گذاری این محصول به‌ وجود آورده است و به‌جای پی ۱۱، آن را با نام هواوی پی ۲۰ رونمایی خواهد کرد، با توجه به انبوه شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که در مورد این گوشی مطرح شده است، می‌دانیم که پرچم‌دار جدید هواوی با بدنه‌ای شیشه‌ای، نمایشگر تمام‌صفحه با بریدگی کوچکی در لبه‌ی بالا و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که هواوی از همان تراشه‌ی کرین ۹۷۰ در پی ۲۰ استفاده خواهد کرد؛ تراشه‌ای که پیش‌تر در گوشی‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به‌ کار رفته بود؛ اما شایعات حکایت از معرفی محصول دیگری با نام هواوی پی ۲۰ پرو دارند که ظاهرا از دوربین سه‌گانه، نمایشگر OLED و حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیش‌تر نسبت به پی ۲۰ بهره می‌برد.

خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی هواوی از این دو محصول باقی نمانده است و به‌زودی از حقیقت امر آگاه خواهیم شد. زومیت مانند همیشه رویداد معرفی هواوی پی ۲۰ را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد؛ بنابراین برای آگاهی لحظه‌به‌لحظه از اتفاقات رویداد هواوی، با ما همراه باشید.

هم‌چنین می‌توانید مراسم را به صورت زنده و از طریق صفحه‌ی یوتیوب هواوی تماشا کنید.

این صفحه به‌صورت خودکار به‌روز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات