ارزش بیت کوین به کمتر از ۴۰۰۰ دلار کاهش یافت

یک‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اخبار شوک جدیدی به بازار ارزهای رمزنگاری‌شده وارد شده است. ارزش بیت‌کوین به رقمی کمتر از  ۴۰۰۰ دلار کاهش یافت.
تبلیغات

به فصل تعطیلات سال میلادی نزدیک می‌شویم و برخی از اینکه حباب قیمتی بیت‌ کوین شکسته شده است، احساس رضایت‌مندی می‌کنند. شهریورماه، ارزش اتریوم به پایین‌ترین نرخ خود در ماه‌های اخیر رسید. حتما برای شما هم این سؤال پیش آمده است که قیمت ارز دیجیتالی به چه سمتی خواهد رفت؟

بیشتر بخوانید: اصطلاحات رایج و کاربردی دنیای ارز دیجیتال

درطی هفته‌های گذشته، شرایط غیرمنتظره‌ای برای بازار ارزهای رمزنگاری‌شده پیش آمد و شاهد سیر نزولی ارزش ارزهای دیجیتال در بازار بودیم. احتمالا این سؤال برای شما هم پیش آمده که چه بر سر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آمده است؟ نزدیک به یک سال قبل شرایط به شکل دیگری بود و نشانه‌هایی از افزایش ارزش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در بازار مشاهده می‌شد. در تیرماه سال جاری ارزش بیت کوین به بیش از هفت هزار دلار رسید. اواخر اسفند ۱۳۹۶، پیش‌بینی شده بود که ارزش بیت کوین به ۹۱ هزار دلار در مارس ۲۰۲۰ افزایش پیدا می‌کند. 

بیت کوین

 اما براساس آخرین اخبار شاهد شوک جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال هستیم. با نگاهی به نمودار قیمت ۸ ارز دیجیتال پررونق بازار از میان ۱۰۰ ارز رمزنگاری‌شده در بازه‌ی زمانی ۲۴ ساعت گذشته، به‌طور متوسط شاهد افت ۱۳ تا ۱۴ درصدی ارزش ارز‌های رمزنگاری‌شده هستیم. به‌طور مشخص، ارزش بیت‌کوین به کمتر از ۴۰۰۰ دلار کاهش یافته و این در حالی است که در ماه آگوست سال گذشته، ارزش بیت‌کوین سیر صعودی را طی می‌کرد. در حال حاضر اتریوم به ارزش ۱۱۱ دلار معامله می‌شود و لایت‌کوین نیز به ارزشی کمتر از ۳۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

بازار ارزهای رمزنگاری‌شده همواره شاهد نوسانات مختلفی بوده است، ولی سیر نزولی کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی منجر به حیرت برخی فعالان این عرصه شده است. به‌راستی، چرا ارزش بیت کوین در دو ماه گذشته روند کاهشی داشته است؟

در حال حاضر بیت کوین ارزشی ۳٫۶۶۶ دلاری دارد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات