سرفیس پرو 6 معرفی شد؛ بازگشت رنگ مشکی و پردازنده چهار هسته‌ای

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دقایقی پیش سرفیس پرو ۶ را با بدنه‌ای به رنگ مشکی مات و پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل معرفی کرد.
تبلیغات

مایکروسافت دقایقی پیش، طی رویدادی کم‌حاشیه، نسل جدید از دستگاه هیبریدی پرطرفدار خود را با نام Surface Pro 6 و رنگی جدید رونمایی کرد. ردموندی‌ها با یک سال و نیم تأخیر، به جمع شرکت‌هایی پیوستند که از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل در محصولات خود استفاده می‌کنند.

سرفیس پرو 6 / Surface Pro 6

در کنار استفاده از پردازنده‌ای جدید، سرفیس پرو ۲۰۱۸ پس از گذشت پنج سال از زمان رونمایی نسل ابتدایی سرفیس پرو و سرفیس پرو ۲، برای نخستین بار، در مدلی با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد؛ البته پانوس پانای، مدیر ارشد واحد سخت‌افزار مایکروسافت می‌‌گوید درون سرفیس پرو جدید نیز ارتقاء یافته است و اکنون از سیستم خنک‌کننده‌ی بهتری بهره می‌برد.

سرفیس پرو ۶ از پردازنده‌های نسل هشتمی و چهار هسته‌ای اینتل نیز برای تأمین توان پردازشی خود استفاده می‌کند و مایکروسافت ادعا می‌‌کند که نسبت به نسل گذشته ۶۷ درصد سریع‌‌تر است، خاطرنشان می‌کنیم که پردازنده‌ی جدید را ۴ گیگابایت در حالت پایه و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی خواهد کرد. ردموندی‌ها شارژدهی باتری Surface Pro 6 را معادل ۱۳.۵ ساعت عنوان می‌کنند که نسبت به نسل گذشته، بهبود نشان می‌دهد.

surface pro 6 / سرفیس پرو  ۶

تبلت جدید Microsoft تفاوت ساختاری چندانی با گذشته ندارد، بدین ترتیب، همانند گذشته از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد و وزنی معادل ۷۷۱ گرم دارد. در کمال تعجب، هنوز هم ردموندی‌ها اعتقادی به اضافه‌کردن پورت USB-C به سرفیس پرو ندارند؛ در حالی که دو مدل سرفیس گو و سرفیس بوک ۲ از چنین پورتی استفاده می‌کنند.

surface pro 6 / سرفیس پرو  ۶

مایکروسافت اعلام کرد که سرفیس پرو 6 از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) با قیمت پایه‌ی ۸۹۹ دلار برای مدل مجهز به تراشه‌ی Core i5 روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات