گوشی تاشو W2019 سامسونگ در تصاویری رؤیت شد

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی در اینترنت پخش شده‌اند که گفته می‌شود به گوشی تاشو جدید سامسونگ یعنی SM-W2019 مربوط هستند.
تبلیغات

ظاهرا شایعات مرتبط به گوشی تاشو سامسونگ قرار نیست به‌ اتمام برسند. در فاصله‌ی چند روز پس از انتشار تصاویر منتسب به این گوشی توسط رگولاوری ارتباطات چین (TENAA)، اخیرا تصاویر جدیدی نیز لو رفته‌اند.

لو رفتن اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی تاشو سامسونگ پیش از معرفی رسمی، اتفاق جدیدی نیست و بارها شاهد این ماجرا بوده‌ایم. این در حالی است که کره‌ای‌ها تاکنون تاریخ رونمایی از گوشی SM-W2019 را در کشور چین اعلام نکرده‌اند؛ با این‌همه از آنجایی که TENAA اخیرا گواهی لازم را برای این گوشی صادر کرده است، می‌توان به رونمایی قریب‌الوقوع آن امیدوار بود.

SM-W2019 از جهات زیادی به مدل قبلی خود (W2018) شبیه است. گفته می‌شود که گوشی تاشو جدید سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ به‌همراه دوربین اصلی دوگانه استفاده می‌کند؛ دوربین به‌کاررفته در این گوشی احتمالا به‌منظور ثبت تصاویر بهتر، به برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری نظیر Scene Optimizer مجهز خواهد شد.

W2019 سامسونگ / Samsung W2019
W2019 سامسونگ / Samsung W2019
W2019 سامسونگ / Samsung W2019
W2019 سامسونگ / Samsung W2019

W2019 همچون مدل‌های پیشین دارای دو نمایشگر AMOLED با وضوح Full HD خواهد بود و از سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو استفاده خواهد کرد؛ انتشار به‌روزرسانی اندروید ۹ پای برای این گوشی، امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

تصاویر جدید این دستگاه نشان می‌دهند که این گوشی نسبت به مدل سال قبل، از حیث طراحی تغییرات بزرگی به خود ندیده؛ با این اوصاف، W2019 بیشتر شبیه مدل ارتقاء‌یافته‌ی W2018 است. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه بتواند در بازار، آمار فروش قابل‌قبولی را از خود بر جای بگذارد.

سامسونگ گوشی W2018 را در ماه دسامبر ۲۰۱۷ (آذر-دی ۱۳۹۶) عرضه کرد و به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها می‌خواهند مدل جدید آن را در بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۸ در دسترس خریداران قرار دهند. گوشی تاشو جدید Samsung تنها در کشورهای چین و کره‌ی جنوبی عرضه می‌شود؛ تاکنون جزئیات مربوط به قیمت گوشی جدید سامسونگ اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات