تصاویر واقعی از گوشی هواوی میت 20 ایکس فاش شد

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد هواوی در مراسم هفته‌ی آتی خود علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از یک مدل دیگر مخصوص گیمینگ نیز رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

ظاهرا در رویداد ۱۶ اکتبر هواوی علاوه‌بر معرفی دو گوشی‌ هوشمند جدید و مورد انتظار این شرکت یعنی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو شاهد معرفی محصول دیگری نیز خواهیم بود. این شرکت چینی اوایل هفته‌ی جاری با انتشار یک تیزر اعلام کرد دستگاه جدیدی از محصولات سری میت معرفی خواهد کرد که بازار هدف آن گیمرها بوده و نام این گوشی هم میت ۲۰ ایکس است.

گوشی Huawei Mate 20X از نظر طراحی و ظاهر به دو پرچمدار جدید هواوی شباهت دارد که هفته‌ی آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. البته شاید این مدل به همراه ویژگی‌های به‌خصوصی مثل صفحه‌نمایش بزرگ ۷.۲ اینچی از نوع OLED به بازار عرضه شود.

هواوی میت ۲۰ ایکس

حال چند تصویر واقعی از این محصول در فضای آنلاین منتشر شده است. با توجه به این عکس‌ها می‌توان سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی گوشی‌ هوشمند میت ۲۰ ایکس را مشاهده کرد که این ویژگی باعث شده گوشی مورد اشاره از نظر دوربین به دو مدل دیگر سری میت ۲۰ شباهت داشته باشد.

علاوه‌بر این، انتظار می‌رود گوشی مورد اشاره به پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰ مجهز شود. حافظه‌ی رم پردازشی این محصول نیز ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت خواهد بود. از آنجا که هواوی میت ۲۰ ایکس یک گوشی مخصوص گیمینگ است، احتمالا حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن نسبت به گوشی‌های معمولی بیشتر خواهد بود و به همین دلیل گفته شده که این محصول در نسخه‌های مختلف با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد گوشی هواوی مورد بحث در دسترس نیست؛ با این حال به‌نظر می‌رسد این محصول به‌عنوان یک گوشی گیمینگ برای خریداران خاص خود اهمیت زیادی داشته باشد. افزون بر مورد یادشده، هنوز نمی‌دانیم ظرفیت باتری میت ۲۰ ایکس چقدر در نظر گرفته شده است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی چگونه دو مدل دیگر گوشی میت ۲۰ خود را از میت ۲۰ ایکس متمایز خواهد کرد و با معرفی این محصول چه تاثیری بر بازار گوشی‌های گیمینگ خواهد داشت.

میت ۲۰ ایکس

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی مورد بحث به بیرون درز نکرده است. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات