اپلیکیشن DPP Express کانن در اختیار کاربران سیستم عامل iOS قرار می‌گیرد

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
از این پس کاربران سیستم عامل iOS می‌توانند از اپلیکیشن DPP Express برای پردازش حرفه‌ای تصاویر دیجیتالی خام خود استفاده کنند.
تبلیغات

کانن برخی از ویژگی‌های خوب نرم‌افزار پردازش حرفه‌ای تصاویر خام دیجیتالی یا DPP خود را برای گوشی‌های هوشمند عرضه؛ و امکان استفاده از اپلیکیشن DPP Express را برای کاربران آیپد پرو اپل با سیستم عامل iOS فراهم کرده است.

اپلیکیشن DPP Express به‌همراه اپلیکیشن Camera Connect کانن می‌توانند طیف گسترده‌ای از عملکردهای مربوط به پردازش تصویر را برای فایل‌های مختلف کانن از جمله CR3 Raw و تصاویر JPEG ارائه بدهند. کاربران می‌توانند با کمک این اپلیکیشن، فایل‌های خود را مشاهده و تنظیم کنند و در صورت لزوم آن‌ها را روی فضای ذخیره‌سازی ابری، در فضای حافظه‌ی کامپیوتر یا دوربین خود ذخیره کنند. همه‌ی عملکردها به‌صورت بی‌سیم قابل انجام است. 

برنامه Camera Connect، به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند دوربین را از راه دور کنترل کند. در نتیجه کاربر می‌تواند تصاویر را به‌صورت بی‌سیم از دوربین کانن روی آیپد اپل دانلود کند. وقتی تصاویر روی آیپد قرار دارند، از طریق اپلیکیشن DPP Express امکان پردازش و ویرایش تصاویر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. رابط کاربری برنامه، بسیار ساده طراحی شده است و به‌راحتی امکان تنظیم تصویر، تنظیم سطح گاما، تصحیح لنز و همچنین تنظیم تصویر با کمک منحنی‌های رنگ (tone curves) در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. تمام تغییرات در زمان واقعی قابل اعمال هستند.

اپلیکیشن کانن

اپلیکیشن DPP Express، امکان ویرایش Multiple Editing Histories را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به معنی در اختیار داشتن چندین ویرایش مختلف از یک تصویر مشخص روی اپلیکیشن است؛ با کمک این اپلیکیشن، کاربران می‌تونند تا چهار بار تاریخچه‌ی ویرایش‌های تصویر را در اختیار داشته باشند و به آن مراجعه کرده، تغییرات ویرایش‌شده روی عکس را مشاهده و مقایسه کنند. در صورت لزوم، امکان ویرایش عکس با توجه به فایل‌های ادیت‌شده با انجام کپی و پیست امکان‌پذیر خواهد بود.

اپلیکیشن Digital Photo Professional برای استفاده در مدل‌های آیپد و آیپد پرو با نسخه‌ی سیستم عامل iOS 11 سازگاری دارد. در وب‌سایت کانن اطلاعات بیشتری در مورد سازگاری اپلیکیشن ارائه شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌ی DPP Express را از اپل استور دانلود کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات