ایسوس آل این وان ویوو 2018 را در دو سایز رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
ایسوس در جریان نمایشگاه CES 2018 از آل‌این‌وان‌ جدید سری ویوو در دو سایز کوچک و متوسط رونمایی کرده است.
تبلیغات

ایسوس پیوسته در حال کاهش حاشیه‌های نمایشگر کامپیوتر‌های آل‌ این‌ وان سری ویوو است. حال این کامپیوترها به ظاهری مدرن‌تر و زیباتر برای سال ۲۰۱۸ مجهز شده‌اند. ایسوس در نسخه‌ی ۲۷ اینچی ویوو که V272 نام دارد، از پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 و پردازنده‌ی گرافیکی MX150 انویدیا بهره می‌برد. عملکرد این پردازنده‌ی گرافیکی مجزا بهتر از نمونه‌های مجتمع اینتل است؛ اما هنوز هم با یک پردازنده‌ی گرافیکی در حد لپ‌تاپ‌ها روبرو هستیم. استفاده از پردازنده‌های موبایل در آل‌این‌وان‌ها به دلیل پافشاری سازندگان در قرار دادن قطعات سخت‌افزاری در پشت نمایشگر امری رایج است.

این آل‌این‌وان جدید به نمایشگر لمسی با پشتیبانی از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB مجهز شده است. رزولوشون نمایشگر این کامپیوتر فول اچ‌دی است که کمی برای محصولی با این ابعاد ناامیدکننده به نظر می‌رسد. البته مدل ۲۲ اینچی به لطف نمایشگر کوچک‌تر، تراکم پیکسلی بیشتری ارائه می‌دهد.

نسخه‌ی ۲۲ اینچی و کوچک آل‌این‌وان ویوو که Vivi AiO V222 نام دارد به لطف حاشیه‌های کمتر، طراحی زیباتری دارد. خوشبختانه هر دو نسخه به اسپیکرهای سونیک‌مستر ایسوس مجهز شده‌اند. ایسوس اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی این آل‌این‌وان‌ها اعلام نکرده است؛ با این حال پیش‌بینی می‌شود که محصولات در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی در دسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات