با استیشن XG Station Pro TB3 eGFX، کامپیوتر خود را به کارت گرافیک قدرتمند مجهز کنید

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در CES 2018 استیشن جدیدی به خانواده XG Station Pro اضافه کرد تا با اتصال آن از طریق درگاه تاندربولت، کامپیوتر خود را به کارت گرافیک خارجی قدرتمند مجهز کنید.
تبلیغات

استیشن XG Station Pro TB3 eGFX دنباله‌ای برای نسل دوم این محصول است که سال ۲۰۱۷ برای گیمرها رونمایی شد. راه‌حل جدید ایسوس که با عنوان eGFX شناخته می‌شود، امکان اتصال جدیدترین کارت‌‌های گرافیک‌ AMD یا Nvidia را میسر می‌کند. این استیشن از آداپتور کارت گرافیک با عرض ۲.۵ اسلات و ۳۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. 

ایسوس در طراحی این محصول تلاش کرده است زیبایی، ظرافت و سادگی را مد نظر قرار دهد تا کاربران مختلف محصولات Asus Pro، لپ‌تاپ‌های ذن‌بوک یا حتی مک‌بوک‌ پروهای اپل را به سمت آن جذب کند. از آنجایی که قرار است یک کارت گرافیک قدرتمند در این استیشن قرار گیرد، ایسوس دو فن بزرگ را در آن قرار داده است تا هوای داخل آن به‌خوبی تهویه شود. این فن‌ها از طریق اتصال Asus Strix مستقیما به کارت گرافیک متصل می‌شوند تا بر اساس دمای GPU، سرعت چرخش‌ آن‌ها کنترل شود. 

XG Station Pro TB3 eGFX

استیشن XG Station Pro TB3 gGFX بیشتر برای کاربران لپ‌تاپ‌های باریک امروزی که مایل هستند با لپ‌تاپ خود بازی‌های ویدیویی را با بالاترین کیفیت و رزولوشن تجربه کنند ساخته شده است. این استیشن تنها یک درگاه TB3 و یک USB 3.1 نسل دوم دارد که می‌تواند نقش هاب را برای اتصال هارد دیسک اکسترنال یا ماوس و کی‌برد ایفا کند. 

ایسوس استیشن TB3 eGFX را در CES 2018 به نمایش گذاشت و قصد دارد از همین ماه، آن را با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رساند. این در حالی است که نسل قبلی این استیشن، ۵۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات