بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته اول مهر 1396

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
در اولین هفته مهر ماه،‌ در کنار بازی فوتبال Football Strike، چند بازی نقش‌آفرینی و استراتژی اندروید و iOS را معرفی خواهیم کرد.
تبلیغات

در اولین هفته از فصل پاییز و ماه مهر، بازی‌های اندروید و آیفون متنوعی را در زومجی معرفی کردیم؛ از بازی‌هایی در سبک‌های مختلف شامل نقش‌آفرینی و استراتژی گرفته تا بازی فوتبال و در این مطلب مروری بر پنج مورد از این بازی‌ها خواهیم داشت. در این مطلب سراغ بازی اندروید و آیفون Football Strike خواهیم رفت که محصول مینی‌کلیپ و یک تجربه رقابتی عالی است. سپس نگاهی به بازی Design Home خواهیم انداخت که در آن باید اقدام به طراحی فضای داخلی منازل کنید. یک بازی نقش آفرینی، یک بازی استراتژی و یک بازی ماجراجویی هم دیگر آثاری هستند که در این لیست با آن‌ها بیش‌تر آشنا خواهید شد.

زومجی همچنین به صورت روزانه معرفی‌های متنوعی را برای علاقمندان منتشر می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به این معرفی‌ها بیندازید و در صورت علاقه، به لینک دانلود بازی اندروید و iOS مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، بخش موبایل زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید آخر هفته را با بازی‌های موبایل بگذرانید، شما همچنین می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته بیندازید.

بازی Football Strike

Football Strike

مقاله‌های مرتبط:

    استودیوی مینی کلیپ، با ساخت بازی‌های آنلاین و رقابتی با محوریت ورزش‌هایی چون بیلیارد، بسکتبال و تیراندازی مشهور است و جدید‌ترین محصول این شرکت، یک بازی فوتبال با نام Football Strike مخصوص اندروید و آیفون است که اخیرا منتشر شده و استقبال خیلی خوب کاربران را هم در پی داشته است. Football Strike به جای اینکه یک شبیه‌ساز کامل از فوتبال باشد، روی ارائه یک تجربه چندنفره از زدن ضربات آزاد تمرکز کرده است. بازی چند حالت مختلف دارد؛ یکی حالت Shooting Race که در آن باید همراه با بازیکنی دیگر به اهدافی که داخل دروازه ظاهر می‌شوند، شوت بزنید و در نهایت بازیکنی که در یک زمان مشخص بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده باشد، برنده است. حالت بعدی بازی Free Kicks است که در آن باید پنج بار به سمت دروازه رقیب ضربه بزنید و پنج بار هم در نقش دروازه‌بان سعی کنید ضربه‌های وی را مهار کنید. در این حالت هم بازیکنی که در نهایت از پنج ضربه بیش‌ترین تعداد گل را به ثمر رسانده باشد، برنده است. حالت بعدی بازی هم Career است که در آن باید مراحل مختلفی را در کشور‌های متفاوت پشت سر بگذارید. قابلیت شخصی‌سازی بازیکن با آیتم‌های متنوع و زیاد، جلوه‌های صوتی و بصری خوب و تجربه رقابتی جذاب، مواردی هستند که Football Strike را به بازی سرگرم‌کننده‌ای تبدیل کرده‌اند.

    دانلود بازی اندروید و آیفون Football Strike

    پلی‌استور اپ‌استور

    بازی Design Home

    Design Home

    مقاله‌های مرتبط:

      در کنار بازی‌های رایجی که در سبک‌های مختلف برای اندروید و آیفون منتشر می‌شوند، گاهی هم شاهد بازی‌هایی با ایده‌های جدید و نو هستیم. Design Home یکی از همین دست بازی‌ها است که محوریت اصلی آن، طراحی فضای داخلی خانه است. اگر همیشه به معماری و تغییر دکوراسیون منزل علاقه داشتید، Design Home بازی‌ای است که کاملا باب میل شما طراحی شده است. در این بازی، وظیفه شما طراحی محیط داخلی خانه‌ها و قرار دادن اشیا مختلف در آن‌ها است. با ورود به هر خانه، از میزان بودجه‌ای که صاحب خانه دارد آگاه خواهید شد و حال باید بر اساس این میزان بودجه، بهترین چینش و طراحی را برای آن خانه انتخاب کنید. Design Home همچنین یک سری چالش‌های روزانه هم دارد و از طرفی دیگر، هر روز یک سری آیتم و شی جدید در دسترس قرار می‌گیرند که می‌توانید از طریق فروشگاه یا با استفاده از پول واقعی، آن‌ها را خریداری کنید. درست است که بازی کمی بیش از حد به خرید‌های درون برنامه‌ای وابسته است، اما در مجموع شاهد تجربه جالبی هستیم که می‌تواند خلاقیت شما را به بهترین شکل به چالش بکشد. 

      دانلود بازی اندروید و آیفون Design Home

      پلی‌استور اپ‌استور

      بازی Hunter League

      Hunters League

      مقاله‌های مرتبط:

        Hunters League : The Story of Weapon Masters یک بازی نقش‌آفرینی ساخته استودیو O'ol Blue است که در آن، گیمر تیمی از شکارچیان را هدایت و با موجودات و هیولا‌های مختلفی مبارزه می‌کند. به طور دقیق‌تر، در این بازی باید تیمی چهار نفره از شکارچیان را تشکیل بدهید که سه مورد از آن‌ها، نقش اصلی را در مبارزات ایفا می‌کنند و یک نفر هم به‌عنوان نیروی پشتیبان انجام وظیفه می‌کند. هریک از شخصیت‌های بازی توانایی‌های خاصی دارند و علاوه بر آن، شاهد تعداد زیادی سلاح نیز در بازی هستیم. امکان کنترل یک کاراکتر یا کنترل تمام کاراکتر‌ها به صورت همزمان، موردی است که جذابیت زیادی به بازی و مبارزه‌های آن بخشیده است. همچنین مانند دیگر بازی‌های نقش‌آفرینی، در Hunters League : The Story of Weapon Masters هم امکان ارتقا تجهیزات و ساخت‌وساز سلاح‌ را دارید. علاوه بر این، بازی در کنار بخش تک‌نفره و مبارزه با هیولا‌ها، یک بازی چندنفره بازیکن در برابر بازیکن هم دارد که در آن می‌توانید تیم‌تان را وارد مبارزه با تیم یک بازیکن دیگر کنید و با دستوراتی که به تیم می‌دهید، برنده بازی شوید. 

        دانلود بازی اندروید Hunters League

        پلی‌استور

        Metro 2033: Wars

        مقاله‌های مرتبط:

          اگر از جمله طرفداران سبک شوتر اول-شخص باشید، احتمالا سری بازی‌های Metro را روی پی‌سی یا کنسول تجربه کرده‌اید؛ بازی‌هایی که با محوریت کتاب‌های دیمیتری گلوخوفسکی ساخته شده‌اند و شخصیت اصلی آن‌ها آرتیوم است. از قضا نسخه جدید این بازی هم اخیرا در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. حال یک بازی اندروید و آیفون هم با نام Metro 2033: Wars منتشر شده که البته ربطی به کمپانی دیپ‌سیلور ندارد و از نظر سبک هم با بازی‌های کنسولی سری مترو کاملا متفاوت است. Metro 2033: Wars یک بازی استراتژی با مبارزه‌های نوبتی و تاکتیکی است که المان‌هایی از سبک نقش‌آفرینی هم در آن دیده می‌شود. در این بازی، شما کار را در یک ایستگاه مترو شروع می‌کنید و باید سعی کنید به مرور زمان ایستگاه‌های بیش‌تری را تصرف کنید و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهید. در دنیای بازی، شاهد حضور گروه‌های مختلفی هستیم که می‌توانید با آن‌ها روابط دوستانه داشته باشید یا وارد جنگ شوید. علاوه بر این، مبارزات در بازی به شکل نوبتی و تاکتیکی طراحی شده‌اند و چینش درست نیرو‌ها، استفاده به‌موقع از قابلیت‌های آن‌ها و داشتن استراتژی مناسب، مواردی هستند که باید در مبارزه‌ها در نظر داشته باشید و در غیر این صورت، توسط دشمنان بی‌رحم بازی که از موجودات جهش‌یافته گرفته تا افراد مسلح را شامل می‌شوند، کشته خواهید شد.

          Metro 2033: Wars شاید به اندازه نسخه‌های شوتر اول-شخص مترو جذاب نباشد، اما تجربه آن برای افرادی که به بازی‌های استراتژی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. 

          دانلود بازی اندروید و آیفون Metro 2033: Wars

          پلی‌استور اپ‌استور

          بازی Uri: The Sprout of Lotus Creek
          مقاله‌های مرتبط:

            Uri: The Sprout of Lotus Creek بازی‌ای است که داستانی کلیشه‌ای دارد، اما موفق می‌شود آن را به شکل خوبی روایت و تجربه‌ای لذت‌بخش فراهم کند. داستان بازی در مورد شخصیتی به اسم Uri است که وظیفه نجات دنیا را بر عهده دارد. بازی در مجموع ۶ مرحله مختلف دارد و سبک آن، ماجراجویی است. به همین دلیل هم در طول مراحل، باید پازل‌ها و معما‌های مختلفی را حل کنید تا بتوانید همراه با اوری، به مقصد برسید. المان‌های گیم‌پلی بازی در عین سادگی، به شکلی خلاقانه طراحی شده‌اند و معما‌ها هم گاهی می‌توانند حسابی کاربر را به چالش بکشند. اما در کنار تمام این ویژگی‌های مثبت و خوب، بازی در یک بخش بسیار عالی عمل می‌کند و آن هم گرافیک هنری و موسیقی است. این دو المان در هارمونی کامل با یکدیگر، Uri: The Sprout of Lotus Creek را به بازی‌ای تبدیل کرده‌اند که از حیث هنری، در بین بهترین‌های پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد و قطعا از این نظر از بازی لذت خواهید برد. Uri: The Sprout of Lotus Creek با وجود اینکه تجربه کوتاهی به شمار می‌رود، اما از آن دست بازی‌هایی است که تجربه بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند. 

            دانلود بازی اندروید و آیفون Uri: The Sprout of Lotus Creek

            پلی‌استور اپ‌استور

            تبلیغات
            داغ‌ترین مطالب روز

            نظرات

            تبلیغات