گوشی تاشو گلکسی ایکس سامسونگ احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ موسوم به گلکسی ایکس احتمالا پیش از پایان سال جاری معرفی خواهد شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته خبری در مورد گوشی تاشوی سامسونگ - که از آن با نام گلکسی ایکس یاد می‌شود- منتشر شد. در این خبر آمده بود که گلکسی ایکس سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. این خبر در واقع بر اساس گفته‌های یکی از مدیران اجرایی رده‌بالای سامسونگ به‌ نام کو دونگ-جینگ منتشر شده است. دونگ-جینگ دو هفته‌ پیش در بیانیه‌ی خود اشاراتی به گوشی مورد بحث داشت. حال گفته شده که گوشی تاشوی سامسونگ به‌تازگی تأییدیه‌ی آژانس رادیویی ملی (NRA) کره‌ی جنوبی را هم دریافت کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

    دستگاه نامبرده با شناسه‌ی مدل SM-G888N0 در آژانس رادیویی ملی کره رؤیت شده است. این شماره‌ مدل، پیش از این هنگام دریافت گواهی بلوتوث گوشی گلکسی ایکس نیز مشاهده شده بود. محصول مورد بحث گواهی بلوتوث را در ماه جولای دریافت کرد. حال که این دستگاه گواهی NRA را هم دریافت کرده است، به‌ نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی تا معرفی آن باقی نمانده باشد. در واقع احتمال دارد گلکسی ایکس سامسونگ پیش از پایان سال جاری رونمایی شود. کدنام پروژه‌ی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ «پروژه‌ی والی» است. حال باید دید انتخاب نام آیفون X (آیفون ۱۰) باعث خواهد شد سامسونگ نیز نام نهایی محصول تاشوی خود را تغییر دهد.  

    ساخت دستگاه‌های تاشو یک طرح بسیار جذاب به‌ نظر می‌رسد که اگر این طرح منجر به ساخت یک‌ محصول نهایی شود، مسلما سامسونگ در آینده می‌تواند بدون افزایش دادن ابعاد فیزیکی گوشی‌های هوشمند، از صفحه‌ نمایش‌ بزرگ‌تر در آن‌ها استفاده کند. هر دو‌ تأییدیه‌ای که اخیرا در مورد گوشی گلکسی ایکس سامسونگ منتشر شده است، حاکی از آن هستند که احتمالا فاصله‌ی زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه نداریم. بنابراین می‌توان انتظار داشت به‌زودی با معرفی گلکسی ایکس، اطلاعات کاملی در مورد این محصول در دسترس قرار گیرد.

    نظر شما در مورد گوشی هوشمند تاشو چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات