ویندوز استور مملو از اپلیکیشن‌ استریم غیر قانونی فیلم و سریال است

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش وب‌سایت ورج، ویندوز استور مملو از اپلیکیشن‌هایی است که به‌آسانی دسترسی به محتوای غیر قانونی را فراهم می‌کنند.
تبلیغات

ویندوز استور مایکروسافت سال‌ها است که مشکلاتی همچون وجود اپلیکیشن‌های زائد و بی‌مصرف دارد؛ اما اکنون اپلیکیشن‌هایی در حال ظهور هستند که امکان دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های غیر قانونی را فراهم می‌کنند. به گزارش وب‌سایت تورنت فریک، برخی از این اپلیکیشن‌ها روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها شامل کامپیوتر، موبایل و حتی ایکس‌باکس قابل اجرا هستند و به‌راحتی امکان دسترسی به فیلم‌هایی را فراهم می‌کنند که حتی در پلتفرم‌های قانونی استریم نیز یافت نمی‌شود. همچنین، طیف دیگری از اپلیکیشن‌های غیر قانونی موسیقی وجود دارند که آهنگ‌ها و آلبوم‌های مختلف را به‌صورت غیر مجاز استریم می‌کنند.

برخی از این اپلیکیشن‌ها نظیر Free Movies Onlie و HD Movies Online 2019، حتی در بخش اپلیکیشن‌های محبوب ویندوز استور تبلیغ می‌شوند که یافتن آن‌ها را برای افراد بسیار آسان می‌کند. درحالی‌که فروشگاه‌های دیگر اپلیکیشن نظیر گوگل پلی نیز از مشکلات مشابهی رنج می‌برند، ارقام ویندوز استور نشان می‌دهد که فرآیند تأیید مایکروسافت برای قرار دادن اپلیکیشن‌ در استور، عملا از کار افتاده است. هر کاربری با دسترسی به ویندوز استور به‌راحتی می‌تواند به طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده‌ی غیر مجاز فیلم و سریال دسترسی داشته باشد.

مایکروسافت در طول سال‌های گذشته، بارها تلاش کرده است ویندوز استور را بهبود ببخشد و آخرین اقدام آن‌ در این باره، تمرکز بر انتقال اپلیکیشن‌های دسکتاپ به استور بوده است. با این وجود، مشکل مایکروسافت فقدان طیف وسیعی از اپلیکیشن‌های رسمی است که باعث می‌شود این اپلیکیشن‌های غیر قانونی، پیش از حذف شدن به‌آسانی در فهرست عناوین محبوب قرار بگیرند. مایکروسافت ابتدای امسال، توجه خود را به مسدودسازی اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز بازی در ویندوز استور معطوف کرده بود و اکنون نیز به نظ‌ر می‌رسد باید فکری جدی برای حل این مشکل جدید بکند. این شرکت تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات