نسخه تیونینگ شده‌ی بی ام و i8، معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تیونر ژاپنی EVE.RYN از نسخه‌ی بهینه‌سازی شده‌ی i8 در جشنواره‌ی سوپر کارناوال ژاپن رونمایی کرد.
تبلیغات

چند ماه پیش BMWBLOG توضیحاتی اجمالی درباره نسخه شوالیه تاریکی خودروی هیبریدی I8 ارائه داد. حالا جزئیات بیشتری از تیونینگ این خودور منتشر شده و یک تیونر ژاپنی، ویدئوهایی از  شوالیه تاریکی بی‌ام‌و ارائه کرده است.

نسخه Dark Knight از i8 خیرا در یک نمایشگاه خودرو به نمایش گذاشته شده است. این خودرو با طراحی جذاب و ظاهر منحصر بفرد، تفاوت خاصی با نمونه‌ی استاندارد دارد به راستی گویای نام شوالیه تاریکی و کارکتر سینمایی بتمن است.

سال گذشته، شرکت EVE.RYN ارائه نسخه بی‌ام‌و i8 EVO Cyber را بر عهده داشت و طبق گفته BMWBLOG، این نسخه جدید گذشته از طرح رنگی و فضای داخلی قرمز شوکه کننده، تقریبا با مدل قبلی یکسان است.

این خودرو تا قبل از نمایش خود در سوپر کارناوال ۲۰۱۷ اصلاح شد. بسیاری از تیونرها قادر به تکمیل طراحی بیرونی این خودرو نیستند. همانطور که BMWBLOG یادآوری می‌کند، به نظر می‌رسد که در حال حاضر مدل i8، آیرودینامیک کم‌نظیری دارد و با ظاهری شبیه خودروهای آینده ارائه می‌شود.

با این حال، EVE.RYN یک بار دیگر ثابت کرده است که تیون کردن این خودرو واقعا کار مشکلی نیست و با انجام برخی اصلاحات، می‌توان قابلیت‌های آنرا به سطحی کاملا جدید برد. نسخه شوالیه تاریکی بی‌ام‌و i8 یا Dark Knight در ویدیوی زیر بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات