پایان کار وب‌سایت آموزشی درسنامه

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت آموزش آنلاین رایگان (درسنامه) تصمیم گرفته است مرداد ۱۳۹۶ پس از ۷ سال فعالیت به کار خود پایان دهد.
تبلیغات

وبگاه آموزش رایگان (درسنامه)، یکی از پیشگامان آموزش آنلاین به زبان فارسی که از مرداد ۱۳۸۹ با شعار (آموزش رایگان در صندوق پستی شما) شروع به کار کرده بود؛ با ارسال ایمیل خداحافظی برای کاربرانش به کار خود پایان می‌دهد. دوره‌های درسنامه همچنان در وب‌سایت درسنامه در دسترس خواهند بود.

روش کار درسنامه به این صورت است که در مرحله‌ی اول تنها با ارسال ایمیلی خالی در دوره‌ی مورد نظرتان ثبت نام و دروس آموزشی را دریافت می‌کنید. با مطالعه‌ی درس و فراگیری آن، در ایمیل بعدی که آزمون درسنامه است شرکت خواهید کرد و در صورت موفقیت، درس بعدی برایتان ارسال می‌شود. در پایان مدرک پایان دوره برایتان ارسال خواهد شد که البته مدرک تحصیلی معتبر برای مؤسسات و شرکت‌ها محسوب نمی‌شود.

درسنامه در ایمیل خداحافظی‌اش نوشت: «همان‌گونه که هر آغازی را پایانی است، درسنامه نیز به پایان کار خود نزدیک شده است و تیم درسنامه تصمیم گرفته است که در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۶ فعالیت درسنامه را به‌صورت کامل به پایان برساند.»  درسنامه در طول ۷ ساله فعالیتش ۸۲ دوره آموزشی در زمینه‌های کامپیوتر، عکاسی، گرافیک، موسیقی، اخلاق و... برگزار کرد و تاکنون بیش از۳۰۰ هزار دانشجو داشته است.

ویدیوی جالبی از درسنامه انتشار یافته است که در آن درسنامه (دارالفنون آنلاین) معرفی می‌شود؛ در این انیمیشن ۲ دقیقه‌ای، مشاهیر ایرانی و غیر ایرانی به زبان طنز از دوره‌هایی که درسنامه برگزار کرده است، تشکر می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات