وزیر ارتباطات: دولت سایت کارانه را فیلتر نکرده است

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
وزیر ارتباطات فیلتر شدن سایت کارانه‌ را تصمیم کمیته ناظر بر تبلیغات ریاست جمهوری و بی‌‌ارتباط با دولت دانست.
تبلیغات

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی فیلتر شدن سایت کارانه وابسته به ستاد یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: «فیلترشدن این سایت هیچ ارتباطی با دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ندارد. ادعای ستاد و همراهان این نامزد ریاست جمهوری هیچ پایه و اساسی ندارد و همانند دیگر ادعاهایی است که در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بیان می‌شود.»

واعظی در مورد فیلتر شدن این سایت توضیح داد: «انتخابات ساز وکار خاص خود را دارد و این ساز و کار را قانون مشخص کرده است. تخلفاتی که هر کدام از نامزدهای انتخاباتی انجام می‌دهند در کمیته‌ای بررسی شده و تصمیم‌گیری می‌شود. در این کمیته، نمایندگان دولت در اقلیت قرار دارند و فکر می‌کنم از سوی دولت یک یا دو نماینده باشند. این کمیته سایت مورد نظر را بررسی کرده و برای فیلتر شدن آن تصمیم گرفته است. تصمیم را هم قوه‌‌ی قضائیه و دادستانی ابلاغ کرده‌اند تا سایت فیلتر شود. پس هیج ارتباطی با دولت ندارد.»

وزیر ارتباطات در مورد اینکه مگر ستاد این نامزد از جریان تصمیم‌گیری و فیلترشدن با خبر نبوده‌اند، پاسخ داد: «متأسفانه می‌بینیم فردی که شورای نگهبان تأیید کرده و رجل سیاسی‌ است، ستاد و همراهانش بدون هیچ مطالعه‌ و اطلاع از قانون، بیانیه صادر می‌کنند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات