با ثبت نشان تجاری گلکسی ایکس، احتمال ساخت گوشی منعطف بیشتر می‌شود

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ یک نشان تجاری جدید با عنوان «گلکسی ایکس» ثبت کرده است که گفته می‌شود نام اولین گوشی تاشو این کمپانی خواهد بود.
تبلیغات

در چندسال اخیر بارها شاهد انتشار اخبار مختلف در مورد تبلت یا گوشی‌ هوشمند منعطف سامسونگ بوده‌ایم و این موضوع را می‌دانیم که شرکت یادشده همچنان در حال کار روی چنین محصولی است. سامسونگ حتی ویدیوهایی از طرح مفهومی مورد نظر خود منتشر کرده است که روش کارکرد چنین گوشی‌ هوشمند یا تبلتی را نشان می‌دهد. تا‌کنون چندین پتنت از ایده‌های مختلف مشاهده کرده‌ایم که روش ساختن یک گوشی تاشو را به‌ نمایش گذاشته‌اند. همچنین نام‌هایی مثل گلکسی وینگ و گلکسی ایکس برای این محصول پیش‌بینی شده است.

حال سامسونگ نشان تجاری جدیدی با عنوان گلکسی ایکس (Galaxy X) را در سرویس اطلاعاتی حقوق مالکیت معنوی کره (KIPRIS) ثبت کرده است. این اقدام در حالی رخ داده که از چند ماه قبل تا‌کنون، اخباری در مورد یک گوشی تاشو ساخت سامسونگ منتشر می‌شود. حال پس از فاش شدن چندین خبر و گزارش در این مورد، گفته می‌شود که محصول تاشوی این غول کره‌ای احتمالا اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

galaxy x

بنابراین ظاهرا گلکسی ایکس نام احتمالی اولین گوشی‌ هوشمند تاشوی سامسونگ خواهد بود. آیا شما از ساخته شدن چنین دستگاهی هیجان‌زده خواهید شد و این محصول برای شما جذابیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات