Xperia Touch سونی هر سطحی را به صفحه نمایش لمسی تبدیل می کند

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
پروژکتور جدید سونی با نام Xperia Touch شما را قادر می‌سازد تا اندروید را روی هر سطحی نمایش دهید.
تبلیغات

اگر شما هم مشتاق هستید تا پروژکتور جدید سونی را مشاهده کنید، باید اعلام کنیم که از این پروژکتور در نمایشگاه MWC رونمایی شد. نام این پروژکتور Xperia Touch است. شاید نام آن تغییر کرده باشد؛ اما ویژگی‌های آن به همان شکلی که بوده، باقی‌مانده است. این پروژکتور به شما اجازه می‌دهد تا هر سطح صافی را به صفحه‌نمایش بزرگی از اندروید تبدیل کنید. شاید تغییر نام این محصول زیاد جلب‌توجه نکند و مهم به نظر نرسد؛ اما خبر مهم این است که این پروژکتور امسال برای فروش قرار خواهد گرفت. Xperis Touch که در گذشته Xperia Projector نام داشت، دقیقا همان حسی را به شما منتقل می‌کند که در فیلم‌های سینمایی علمی مشاهده کرده‌اید. یک رابط کاربری هولوگرافیک روی سطح نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با آن هر کاری انجام دهید. اگرچه تصویر نشان داده‌شده دقیقا هولوگرافیک نیست؛ اما نتیجه تقریبا همان شکل است. یک پلتفرم روی هر سطحی بسیار جالب به نظر می‌رسد.

Xperia touch

تصویر ارائه‌شده به‌وسیله‌ی پروژکتور Xperia Touch تقریبا به‌اندازه‌ی یک صفحه‌نمایش لمسی اندروید ۲۳ اینچی است که روی هر سطحی می‌تواند به نمایش دربیاید؛ البته این پروژکتور قادر است به‌عنوان یک پروژکتور معمولی عمل کند و تصویری با گستردگی ۸۰ اینچ را پوشش دهد. برخلاف پروژکتورهای معمولی، در این پروژکتور عناصر گرافیکی قابل‌نمایش هستند. با این قابلیت شما می‌توانید میز ناهارخوری را به یک صفحه بازی بزرگ خانوادگی یا یک صفحه‌نمایش استریم فیلم تبدیل کنید. این پروژکتور شما را قادر می‌سازد تا هر سطحی را به صفحه‌نمایش تماس تصویری اسکایپ تبدیل کنید.

Xperia Touch بسیار شبیه یک دستگاه اندرویدی بسیار بزرگ است که از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به جای یک صفحه‌نمایش لمسی از پروژکتور SXRD سونی بهره می‌برد که قادر به نمایش وضوح تصویر حداکثر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. علاوه بر امکانات ارتباطی همانند بلوتوث، از وای فای، NFC و همچنین از حسگرهای مختلفی بهره می‌برد که می‌تواند این پروژکتور را به ایستگاه هواشناسی منزل شما تبدیل کند.

این پروژکتور از اندروید ۷ استفاده می‌کند و قادر به دریافت بازی و برنامه از گوگل پلی است. Xperia Touch قابلیت Remote Play با ۴ play Station نیز دارد. سونی Xperia Touch در تابستان امسال در ایالات‌متحده برای عرضه آماده خواهد شد؛ هرچند از قیمت آن هنوز صحبتی به میان نیامده است.

اکسپریا تاچ
اکسپریا تاچ
اکسپریا تاچ
اکسپریا تاچ
Xperia touch
اکسپریا تاچ

نظر شما در ارتباط با این موضوع چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات