ال‌جی در آستانه‌ی CES از اسپیکرهای جدید خود رونمایی کرد

جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که زمان زیادی تا نمایشگاه CES باقی نمانده است، ال‌جی از سری جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرد.
تبلیغات

ال‌جی امروز، در آستانه‌ی نمایشگاه CES، از سری جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرد. ال‌جی در این اسپیکرها از فناوری مریدیان اودیو (Meridian audio) استفاده کرده و مدعی است این فناوری صدای طبیعی و گرمی را ارائه می‌دهد.

اولین محصول این سری ساند بار SK10Y است که صدایی ۵۵۰ واتی با پشتیبانی از دالبی ۵.۱.۲ کاناله ارائه می‌دهد. این ساندبار از اسپیکرهای متعددی تشکیل شده و ارتفاع آن متناسب با بلندی سقف اتاق قابل تنظیم است.

از آن‌جایی که معمولا ساند بار در اتاق پذیرایی قرار می‌گیرد، طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت، ال‌جی SK10Y دارای طراحی مدرن و باریک و هماهنگ با تلویزیون‌های ال‌جی است.

محصول حائز اهمیت دیگر، اسپیکر ThinQ است که اولین اسپیکر هوشمند ال‌جی مجهز به گوگل اسیستنت به شمار می‌آید. از این اسپیکر برای کنترل دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند، پرسش و پاسخ، پخش موسیقی و... می‌توان استفاده کرد.

نهایتا آخرین محصول اسپیکرهای PK هستند. علاوه بر صدای فوق‌العاده‌ای که این اسپیکرهای بلوتوثی به دلیل بهره بردن از فناوری مریدیان اودیو ارائه میدهند، نمایش نورانی متناسب با حس موسیقی در حال پخش نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین استاندارد APT-X نیز برای پخش موسیقی از طریق اتصال وایرلس در سری PK وجود دارد.

تیم آلسی، رئیس بخش بازاریابی محصولات ال‌جی در آمریکا، می‌گوید: «از حدود ۶۰ سال پیش که ال‌جی اولین رادیو را در کره عرضه کرد تا کنون فناوری پییشرفت‌های زیادی داشته است. سری جدید محصولات ما، به منظور جلب رضایت آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که ضمن اهمیت به کیفیت صدا، می‌خواهند از قابلیت‌های هوشمند نیز بهره ببرند. ال‌جی با ارائه‌ی این سری از محصولات خود نشان داد که به جابه‌جا کردن مرزهای میزان لذت مردم از موسیقی و فیلم ادامه می‌دهد.»

هنوز اطلاعی از قیمت این محصولات در دست نیست؛ اما احتمالا به زودی در نمایشگاه CES اطلاعات کامل آن‌ها منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات