شاسی‌ بلند سوبارو اسکنت 2019 معرفی شد

پنج‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خودروی شاسی‌بلند سوبارو اسکنت ۲۰۱۹ با پیشرانه توربو جدید برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شد تا بزرگ‌ترین محصول در سبد سوبارو باشد.
تبلیغات

پس از نمایش چند طرح مفهومی و به وجود آمدن شایعات زیاد، در نهایت خودروی کراس‌اوور فول‌سایز و سه‌ردیفه سوبارو اسکنت ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی شد؛ اسکنت جدید سوبارو به جمع کلاس خودروهای کراس‌اوور سه‌ردیفه می‌پیوندد که اعضای قدرتمند و رقبای مشهوری دارد. این خودروساز با معرفی خودروهای بزرگ و کاربردی و نیز طراحی ظریف و پیشرانه‌ی جدید بوکسر ۲.۴ لیتری توربوشارژ، برای موفقیت در بخش‌های مختلف محصولات برند تجاری خود برنامه‌های زیادی دارد.

سوبارو اسکنت 2019 Suabru Ascent

شاسی‌بلند سوبارو اسکنت به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروی سوبارو تا به حال، در زبان طراحی خود نشانه‌هایی از مدل فعلی سوبارو فارستر دارد؛ شاسی‌بلند اسکنت ۲۰۱۹ با استفاده از خطوط بزرگ‌تر به‌خصوص در اطراف گلگیرها به نزدیکی طراحی خود با برخی خودروهای پیشین سوبارو اشاره می‌کند.

محور عقب ۱۱۳.۸ اینچی (۲۹۰ سانتی‌متر) شاسی‌بلند سوبارو اسکنت تنها یک اینچ طولانی‌تر از خودروی فورد اکسپلورر و در مجموع با طول ۱۹۶.۸ اینچ (۵۰۰ سانتی‌متر)، این کراس‌اوور سوبارو حدود ۲ اینچ کمتر از رقیب فورد خود است. شاسی‌بلند اسکنت روی نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی پلت‌فرم جهانی سوبارو سوار شده است که در حال حاضر در خودروهای ایمپرزا (Impreza) و کراس‌ترک (Crosstrek) استفاده می‌شود. این پلت‌فرم کاربردی از ویژگی‌های مفاصل سخت استفاده می‌کند، که باعث می‌شود خودروهای سوبارو سر‌و‌صدا، ارتعاش و تکان‌های کمتری در کابین ایجاد کنند.

خریداران شاسی‌بلند سوبارو اسکنت زیر کاپوت، پیشرانه‌ی جدید ۲.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بوکسر را می‌بینند که مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت است؛ این پیشرانه ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۷ پوند فوت (۳۷۵ نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند.

جعبه‌دنده سوبارو اسکنت ۲۰۱۹، نسخه‌ی به‌روز‌شده CVT سوبارو و دارای حالت شبیه‌سازی شده هشت سرعته است که قدرت پیشرانه را از طریق طرح تمام چرخ محرک بسیار چشمگیر این خودروساز مطرح به چرخ‌ها منتقل می‌کند؛ سیستم تمام چرخ محرک سوبارو همچنین دارای توزیع گشتاور فعال است. سیستم محرکه‌ی خودرو به شاسی‌بلند سوبارو اسکنت اجازه می‌دهد که تا میزان ۵۰۰۰ پوند (۲۲۶۸ کیلوگرم) قدرت بکسل داشته باشد. سوبارو در آینده‌ی نزدیک میزان مصرف سوخت این خودرو را اعلام خواهد کرد.

سوبارو اسکنت 2019 Suabru Ascent

سوبارو امکانات آسودگی جذابی برای خودروی سوبارو اسکنت ۲۰۱۹ ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به مجموعه‌ی پیش‌فرض دستیار راننده آی‌سایت (EyeSight) و سیستم کنترل اتوماتیک سه‌ناحیه‌ای تهویه مطبوع اشاره کرد. سرنشینان می‌توانند دستگاه‌های خود را از طریق هشت پورت USB در کابین و یک خروجی برق ۱۲۰ ولت در کنسول مرکزی عقب شارژ کنند. به علاوه، ۱۹ جالیوانی در قسمت‌های مختلف خودرو وجود دارد؛ در داخل نیز خودروی اسکنت به‌صورت استاندارد با هشت صندلی برای مسافران ارائه خواهد شد.

در همه‌ی مدل‌های پایه، خریداران می‌توانند گزینه‌ی بدون هزینه یک صندلی کاپیتانی در ردیف دوم را برای طرح هفت نفره انتخاب کنند. در نسخه‌‌ی پایه یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی ۶.۵ اینچی به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد‌ اما گزینه‌های دیگر نیز با نمایشگرهای ۸ اینچی و برای قیمت‌های بالاتر ارائه می‌شود.

ویدئوی معرفی سوبارو اسکنت ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس

لینک دانلود

تیزر سوبارو اسکنت ۲۰۱۹

لینک دانلود

سوبارو، خودروی شاسی‌بلند اسکنت ۲۰۱۹ را در اوایل تابستان سال ۲۰۱۸، در مدل‌های پایه، پریمیوم، لیمیتد و تورینگ ارائه می‌دهد. این مدل‌ها در کارخانه‌ی سوبارو در منطقه‌ی لافایت ایالت ایندیانا ساخته خواهند شد.

سوبارو اسکنت 2019 Suabru Ascent
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات