سونی اسپیکرهای سری Extra Bass را به‌روز کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از اسپیکرهای بی‌سیم روز به روز بیشتر می‌شود و سونی نیز اسپیکرهای بی‌سیم جدید خود را در CES به نمایش در آورده است.
تبلیغات

اگر به اسپیکرهای بی‌سیم علاقه دارید، سونی چند نمونه‌ی جدید به نمایشگاه CES امسال آورده است که برخی از آن‌ها دارای لامپ‌های LED داخلی هستند. به کمک این لامپ‌ها می‌توانید در هنگام گوش دادن به موسیقی، افکت‌های نوری مختلف را تجربه کنید. 

SRS XB20 اسپیکر سونی

سه اسپیکر  SRS-XB40, SRS-XB30 و SRS-XB20 دارای نور داخلی هستند. کاربر می‌تواند تا ۱۰ دستگاه از این اسپیکرها را به یکدیگر متصل کند تا علاوه بر صدای خروجی قوی‌تر از ترکیب رنگی آن‌ها لذت ببرد. اتصال اسپیکرها به یکدیگر باعث می‌شود هر زمان که نیاز به صدای بیشتر داشتید، یک اسپیکر جدید تهیه و با دیگر اسپیکرهای خود جفت کنید یا اگر به همراه دوست خود به مهمانی یا سفر می‌روید، اسپیکرهای خود را به یکدیگر متصل کنید و حجم صدا را افزایش دهید.

 SRS-XB40

برای اتصال اسپیکرها به یکدیگر، اپلیکیشنی به نام SongPal طراحی شده است که کنترل کامل روی لامپ‌ها و صدای اسپیکرها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اسپیکر SRS-XB40 کنترل‌های شبیه به DJ را نیز برای رنگ و حالت نورها ارائه می‌کند. 

اسپیکر بی سیک سونی

برای کاربرانی که به‌ دنبال اسپیکر کوچک‌تر هستند، اسپیکر SRS-XB10 با ابعاد ۳ در ۳ اینچ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این اسپیکر با وجود اینکه ابعاد کوچکی دارد، صدای خروجی‌ آن بسیار خوب است و حتی می‌توان دو دستگاه از این اسپیکر را با هم جفت کرد تا صدای خروجی استریو ایجاد شود. 

متاسفانه هنوز قیمت این اسپیکرها مشخص نشده اما زمان عرضه‌ی آن‌ها بهار ۲۰۱۷ اعلام شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات