Ooma از سیستم خانه هوشمند جدیدش رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
امروز در نمایشگاه CES 2017، کمپانی Ooma از سه حسگر جدید خود رونمایی کرد که به‌لطف آن‌ها می‌توان امنیت خانه را افزایش داد.
تبلیغات

کمپانی Ooma در نمایشگاه CES 2017 از سیستم خانه هوشمند خود رونمایی کرد. این سیستم دارای حسگرهای مختلفی است که با مشاهده بروز حادثه، می‌توانند آن را تشخیص دهند. این حسگرها نه‌تنها شما را از حادثه باخبر می‌کنند بلکه حسگرهای حرکتی یا حسگرهای موجود در درب منزل و پنجره‌ها می‌توانند با شماره ۹۱۱ تماس بگیرند.

Ooma با عرضه محصولی به نام Telo توانست به موفقیت برسد. این دستگاه، درواقع جعبه‌ای است که به روتر کاربر متصل می‌شود و می‌تواند به کاربر، سرویس تلفن خانگی ارائه دهد. البته در صورتی که بخواهید از هر یک از دستگاه‌های هوشمند خانگی Ooma استفاده کنید، به این گجت ۹۰ دلاری احتیاج خواهید داشت.

این کمپانی امروز از سه محصول خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد که شامل حسگر تشخیص‌دهنده حرکت به قیمت ۳۵ دلار، حسگر تشخیص‌دهنده نشت آب به قیمت ۳۰ دلار و حسگر درب و پنجره به قیمت ۲۵ دلار می‌شود. این محصولات از طریق تکنولوژی DECT با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

حسگرهای Ooma دارای دو حالت هستند که با توجه به موقعیت شما در حالتی که خانه باشید یا از منزل خارج شوید، تنظیم می‌شوند. این حسگرها در صورت بروز مشکل، شما را از طریق تماس تلفنی، پیامک یا ایمیل باخبر می‌کنند. همچنین می‌توانند تماس اضطراری با اداره پلیس یا آتش‌نشانی برقرار کنند.

در صورتی که اقدام به خرید این محصولات کنید، باید به‌صورت ماهانه برای ارائه خدمات نیز حق اشتراک بپردازید. البته اگر دارای سرویس پریمیوم Ooma باشید، می‌توانید به مقدار مورد نیازتان از حسگرهای این کمپانی استفاده کنید. اگر از این سرویس بهره نمی‌برید، تنها استفاده از یک حسگر برای شما رایگان است و برای دو سنسور یا بیشتر باید ماهانه ۶ دلار حق اشتراک بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات