خوراک دهنده‌ هوشمند گربه

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
همه ابزارها دیر یا زود هوشمند خواهند شد و امروز در نمایشگاه CES از غذا دهنده‌ی هوشمند برای گربه‌ رونمایی شده است.
تبلیغات

کتسپد (Catspad) نام ابزار جدیدی است که می‌تواند غذای خشک و آب تمیز را به‌صورت خودکار و در زمان‌های مشخص در اختیار گربه قرار دهد. این ابزار بدون حضور شما در خانه می‌تواند تا یک ماه غذای گربه را به موقع در اختیارش قرار دهد. 

کتسپد که توسط یک استارتاپ فرانسوی با همین نام ساخته شده، به‌تازگی در کیک‌استارتر شروع به جذب سرمایه کرده است. نمونه‌ی اولیه از محصول آن‌ها نیز در نمایشگاه CES امسال به  نمایش درآمده است. 

کتسپد به شبکه‌ی وای‌فای متصل می‌شود و از طریق اپلیکیشن موبایلی با همین نام نیز قابل کنترل است. از طریق همین اپلیکیشن می‌توانید زمان‌هایی را که مایل هستید غذا در اختیار گربه قرار گیرد، تعیین کنید. حسگرهایی که در این ابزار تعبیه شده‌اند، می‌توانند وزن و میزان آبی را که قرار است در هر وعده در اختیار گربه قرار گیرد، اندازه بگیرند. 

این ابزار می‌تواند تا ۸ لیتر آب و ۱.۷ کیلوگرم غذا را در خود جای دهد. به ادعای استارتاپ طراح این وسیله، این میزان از غذا و آب می‌تواند برای یک ماه گربه کافی باشد. 

جالب است بدانید که اپلیکیشن کتسپد می‌تواند ارزش غذایی را که وارد بدن گربه می‌شود، به همراه میزان آبی که مصرف می‌کند، کنترل کند تا همواره از سلامت حیوان خانگی خود مطمئن باشید. میکروچیپ خاصی نیز برای هر کدام از گربه‌ها در نظر گرفته شده است که از طریق آن دستگاه متوجه گربه‌های مختلف می‌شود و به هر کدام غذا با میزان مورد نظر شما ارائه می‌کند.

کتسپد از ۵ ژانویه شروع به جمع‌آوری سرمایه می‌کند و در این فاز می‌توانید این دستگاه را با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید. قیمت این محصول در زمان عرضه ۲۴۹ دلار خواهد بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات