تماشا کنید: هنر یخی

یک‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
فصل زمستان از راه رسیده و بارش برف و انجماد حاصل از سرمای شدید، مشکلاتی هم برای شهروندان به وجود آورده است.
تبلیغات

فصل زمستان به‌جز اصلی‌ترین ره‌آوردش یعنی سردی و انجماد، چیزهای دیگری نیز برای عرضه دارد، هنری که با حضور برف و یخ مفهوم پیدا کرده است.

تا چشم به هم زدیم یک ماه از فصل سرد زمستان گذشت. اما با وجود سرمای شدید، باید زمستان را فصلی زیبا و خلاق دانست که هنر خود را اگرچه به لطف دستانی یخزده، اما به زیبایی هر چه تمام به تصویر می‌کشد. از زیبایی و ظرافت دانه‌های برف که بگذریم، این سرمای منجمدکننده گاهی خالق تصاویری عجیب و شگفت‌انگیز می‌شود، دست کم این آن چیزی است که در تصاویری که در ادامه برای شما عزیزان گردآوری کردیم، به عینه قابل مشاهده است.

سرمای هوا و بارش برف بی‌شک در امر تردد وسائل نقلیه مشکلاتی به وجود می‌آورند. اما در کنار این مشکلات، چنین تصاویر جالب توجهی را هم شاهدیم که زیبایی این فصل را به‌روشنی پیش چشم بیننده به نمایش گذاشته‌اند. این سرمای منجمدکننده و بدنه‌ی ماشین‌ها، دست به دست هم داده و آثار هنری چشم‌نوازی به وجود آورده‌اند که در جای خود قابل تأمل و دوست‌داشتنی هستند. 

در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنیم به تماشای این آثار بدیع، جالب و متفاوت بنشینید که به شکلی کاملاً طبیعی به وجود آمده‌اند.

زیبایی ماشین‌های یخ بسته

آیا شما نیز تا به حال شاهد مناظری از این دست بوده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات