گلکسی نوت 6 (نوت 7) دو ماه دیگر معرفی می‌شود

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی نوت 6 سامسونگ یکی از پرچمدارانی است که کاربران زیادی بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن هستند. ایوان بلس، افشاگر معروف به تازگی اعلام کرده این فبلت جذاب اوایل ماه آگوست معرفی می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی نوت 6 (احتمالا گلکسی نوت 7) سامسونگ یکی از مهمترین محصولاتی است که تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. ایوان بلس یا همان evleaks@ به تازگی اعلام کرده این فبلت دقیقا دو ماه دیگر یعنی اوایل ماه آگوست رونمایی خواهد شد. براین اساس باید هفته‌ی اول ماه آگوست منتظر رونمایی از این محوصل باشیم.

پیشتر نیز ایوان بلس افشاگری‌های دقیقی ارائه کرده است و به نظر می‌رسد ادعای او در مورد گلکسی نوت 6 نیز درست باشد. اما باز هم باید منتظر باشیم تا روزهای آتی اطلاعات بیشتری از زمان دقیق رونمایی گلکسی نوت 6 به دست آوریم.

به تازگی اعلام شده که سامسونگ برای گلکسی نوت 6 از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد ولی هنوز این ادعا قطعی نیست و در حد شایعه باقی خواهد ماند. ضمن اینکه گفته می‌شود گلکسی نوت 6 به سامسونگ‌هاب مجهز می‌شود که عملکردی مشابه بلک‌بری‌هاب دارد.

به نظر می‌رسد گلکسی نوت 6 از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سوپر امولد با رزولوشن 4K یا QHD بهره می‌برد. البته صحبت‌هایی درباره‌ی نسخه‌ی اج وجود دارد که نمی‌توان خیلی روی آن حساب کرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با فبلت سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی نوت 6 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات