انتشار تصاویر جدید از گوشی میزو با صفحه‌نمایش خمیده

چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
میزو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن همراه در چین است که همواره گوشی‌هایی با کیفیت بالا تولید کرده است. مدتی است خبرهایی مبنی بر تصمیم این شرکت برای تولید گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش خمیده منتشر شده است. به تازگی تصاویر جدیدی منتشر شده که ممکن است مربوط به این گوشی میزو باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی میزو ماه گذشته چند گوشی هوشمند معرفی کرد. میزو ام ۳، میزو ام ۳ نوت و میزو پرو ۶ گوشی‌هایی بودند که توسط این شرکت موفق چینی معرفی شدند. گوشی‌های دیگری که در آینده‌ی نزدیک از این شرکت معرفی می‌شوند، میزو MX6 و نسخه‌ای از میزو پرو ۶ است که مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ است. اما خبر مهم‌تر این است که اخیرا تصاویری از گوشی احتمالی میزو با صفحه‌نمایش خمیده منتشر شده.

در چند ماه گذشته خبرهای زیادی در مورد تصمیم میزو برای تولید گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش خمیده منتشر شده بود. تصاویر مختلفی نیز به طراحی این گوشی نسبت داده شده است. به تازگی تصاویر بیشتری از طراحی یک گوشی با صفحه‌نمایش خمیده و شبیه به گلکسی اس ۷ اج منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به محصول بعدی میزو است. البته این تصاویر کیفیت بالایی ندارند، اما با دقت در آنها می‌توان دریافت که گوشی مورد نظر در این تصاویر، مجهز به سیستم‌عامل Flyme شرکت میزو است. دکمه‌ی سخت‌افزاری پایین صفحه‌نمایش و طراحی آشنای این گوشی نسبت به دیگر محصولات میزو، کاربران را به این نتیجه رسانده که این گوشی، همان گوشی میزو با صفحه‌نمایش خمیده است.

گمانه‌زنی‌ها در مورد نام این گوشی نیز زیاد است. برخی معتقدند این گوشی نسخه‌ای از میزو پرو ۶ است و برخی دیگر بر این باورند که این گوشی همان Meizu MX6 است که به زودی معرفی می‌شود.

میزو تنها شرکت چینی نیست که برای ساخت گوشی با صفحه‌نمایش خمیده ابراز تمایل کرده است. شرکت Vivo پیش از این گوشی Vivo XPlay 5 را با صفحه‌نمایش خمیده به بازار عرضه کرده است. شرکت‌های بزرگی مانند شیائومی و هواوی نیز تصمیمی جدی برای تولید چنین گوشی‌هایی دارند و ممکن است قبل از پایان سال جاری اولین گوشی خود از این نوع را به بازار عرضه کنند.

گوشی میزو با صفحه نمایش خمیده
گوشی میزو با صفحه نمایش خمیده
گوشی میزو با صفحه نمایش خمیده
گوشی میزو با صفحه نمایش خمیده
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات