تصویر دیگری از اچ تی سی وان M10 فاش شد

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که اچ‌تی‌سی بر خلاف سال‌های گذشته از پرچمدار جدید خود در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی نکرد، به تازگی تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی وان M10 منتشر شده است که ما را با طراحی قسمت پشت این گوشی آشنا می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 مدت‌ها است که بسیاری از علاقمندان گوشی‌های اچ‌تی‌سی در انتظار بازگشت قدرتمندانه این شرکت به روزهای اوج خود هستند. بدون تردید یکی از مولفه‌های بازگشت به دوران اوج، طراحی کاربر پسندتر و نوآورانه‌تر نسبت به محصولات قبلی است. از آنجا که ۳ مدل اخیر پرچمدار اچ‌تی‌سی شباهت ظاهری زیادی به هم داشتند حالا انتظارها برای دیدن طرحی نو بالا رفته است. با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که تاکنون از وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی فاش شده ‌است، می‌توانیم این طور نتیجه گیری کنیم که طراحی این گوشی هوشمند با سایر مدل‌های سری M اچ‌تی‌سی متفاوت است. 

اما تصویری که به تازگی از این گوشی هوشمند منتشر شده، دید بهتری به ما در رابطه با طراحی قسمت پشتی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی می‌دهد. طبق این تصویر، به نظر می‌رسد که قسمت پشتی وان ام ۱۰ اچ‌تی‌سی کمی خمیده خواهد بود که این موضوع به دلیل بهتر قرار گرفتن این گوشی هوشمند در دست است. این بر خلاف شایعاتی است که حاکی بودند طراحی وام ام ۱۰ شبیه به طراحی گوشی هوشمند One A9 است که ظاهر صاف‌تر و بدون خمیدگی داشت. اما چیزی که ما در این تصویر می‌بینیم به نوعی ترکیبی از طراحی قدیمی و البته جدید اچ‌تی‌سی است. 

وان ام ۱۰ اچ تی سی

تا اینجای کار چیزی که از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی می‌دانیم این است که شرکت تایوانی قرار است راه تازه‌ای را با پرچمدار جدید خود آغاز کند. این شرکت استفاده از اسپیکرهای BoomSound‌ در جلوی گوشی‌های خود را کنار گذاشته و دکمه Home را به نمای جلوی گوشی اضافه کرده که احتمالا سنسور اثر انگشت نیز در آن یکپارچه شده است. در واقع با تصویر این گوشی شاید در نگاه اول به یاد گوشی‌های هوشمند سامسونگ بیفتیم. 

اچ‌تی‌سی از معرفی این گوشی هوشمند پرچمدار در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ اجتناب کرد در عوض ۳ گوشی هوشمند جدید از سری دیزایر یعنی دیزایر ۸۲۵، دیزایر ۶۳۰ و دیزایر ۵۳۰ را به همراه گوشی هوشمند وان ایکس ۹ معرفی کرد. 

طبق شایعات پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی طی ۲ ماه آینده در مراسم اختصاصی این شرکت معرفی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات