رابط کاربری تاچ ویز به سامسونگ اکسپرینس تغییر نام داد

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نسخه‌ی جدید از به‌روزرسانی بتای نوقا برای گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس 7، نام رابط کاربری آن‌ها را به Samsung Experience‌ تغییر داد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ در آخرین نسخه از آپدیت بتای نوقا برای گوشی گلکسی اس 7، به‌صورت رسمی نام تاچ‌ویز را کنار گذاشته است؛ چرا که در صفحه‌ی اطلاعات نرم‌افزاری به‌روزرسانی جدید این گوشی، بخشی برای نمایش نسخه‌ی Samsung Experience اضافه‌ شده است تا بدین ترتیب رابط کاربری جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ را بازتاب دهد؛ رابطی که بخش زیادی از آن از گوشی بداقبال گلکسی نوت 7 به امانت گرفته شده است.

باید به این نکته اذعان داشت که تاچ‌ویز چیزی نیست که سامسونگ در طول‌ سال‌های اخیر از آن صحبت چندانی کرده باشد؛ در حقیقت آخرین باری که سامسونگ به‌صورت رسمی به نام تاچ‌ویز اشاره کرده است، به گوشی گلکسی اس 2 بازمی‌گردد؛ اما این نام در اذهان باقی ماند و استفاده از آن به‌عنوان وجه تسمیه‌ای برای رابط کاربری سامسونگ در تمام مدت روند بهبود این رابط از زمان معرفی گلکسی اس 6 تا عرضه‌ی رابط خانواده‌ی گلکسی اس 7، ادامه یافت.

از بسیاری جهات سال‌ها است رابط کاربری سامسونگ، همان تاچ‌ویز گذشته نیست؛ بنابراین تغییر نام رسمی آن، بسیار منطقی به نظر می‌رسد. از آنجایی که رابط Grace UX گوشی گلکسی نوت 7 مورد استقبال کاربران این گوشی واقع شده بود؛ استفاده‌ی سامسونگ از این رابط در دستگاه‌های بعدی خود، خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای است. رابط جدید Grace UX/samsung/ Experience بسیار ساده‌تر و زیباتر از قبل است و در بسیاری از بخش‌های آن از رنگ‌های سفید و آبی استفاده شده است.

رابط بازطراحی شده و بهبودیافته‌ی سامسونگ، با دستگاه‌های براق و چشم‌گیر این شرکت هماهنگی بهتری دارد. زبان طراحی سامسونگ در طول سال‌های اخیر به بلوغ رسیده و نرم‌افزار آن نیز بهبودهای زیادی را به خود دیده است.

نظر شما در خصوص رابط Samsung Experience چیست؟ آیا این رابط کاربری با زبان طراحی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس 7 هماهنگی دارد و بر جذابیت آن‌ها افزوده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات