بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ از نگاه منتقدان

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۵ را می‌توان یکی از بهترین سال‌های سینمایی اخیر دانست که فیلم‌های جذاب و دیدنی را از هر سبک و سیاقی در خود جای داده بود. از علمی-تخیلی‌های متنوع و نوستالژی مانند جنگ ستارگان و مد مکس تا انیمیشن‌های خلاقانه‌ای مانند inside out که حسابی خنده و گریه را روی صورتمان نشاندند. زومجی در مقاله‌ای، بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ به انتخاب منتقدین مطرح دنیا را جمع آوری و معرفی کرده است.
تبلیغات

هرسال سایت‌ها و منتقدان معتبر و شناخته‌‌شده فیلم‌های برترشان را رده‌بندی می‌کنند. امسال نیز سایت متاکریتیک سری به تمام این فهرست‌ها زده و اسم‌هایی که بیشتر از همه تکرار شده را درکنار هم قرار داده تا به یک جمع‌بندی کلی برسد. پس، در این فهرست نگاهی به «میانگین» ۲۰ فیلم برتر سال می‌‌اندازیم که از درام‌های مستقل شروع می‌شوند و تا فیلم‌های پُرخرج، علمی‌-تخیلی‌ها، انیمیشن‌ها و فیلم‌های خارجی‌زبان ادامه دارند:

برای مشاهده کامل مطلب بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ بر اساس امتیاز سایت متاکریتیک به زومجی مراجعه کنید.

مریخی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات