عکس‌های شگفت‌انگیز از طبیعت

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
مطالعه 7 دقیقه
در مسابقه‌ی عکاسی با موضوع آب و هوا که در آمریکا برگزار شده بود، بیش از ۲۰۰۰ عکس وارد رقابت شدند و در هر بخش افرادی به عنوان برنده اعلام شدند. در ادامه می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیزی که در این مسابقه برنده شده‌اند را مشاهده کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طبیعت اطراف ما پر از زیبایی و شگفتی است؛ اما برخی از این زیبایی‌ها برای چند لحظه خود را برای ما نمایان می‌کنند و سپس محو می‌شوند. تنها راه ثبت این وقایع داشتن دوربین عکاسی در آن لحظه‌ی بخصوص و داشتن چشمانی تیزبین است؛ اما این شانس نصیب همگان نمی‌شود. در آمریکا مسابقه‌ی عکاسی با موضوع طبیعت و آب و هوا برگزار شده است که در ادامه بخشی از عکس‌های برگزیده‌ی این مسابقه را مشاهده می‌کنید.

photo leboa

ابرهای در حال گذر از روی دریاچه‌ تاهو

ابرهای در حال گذر بر فراز دریاچه‌ی تاهو که توسط کریستوفر لبوا عکاسی شده‌اند، جایگاه سوم را در دسته‌ای عکس‌های گوشی‌های هوشمند را بدست آورد.

Photo mike

بهار در قفس

بارانی که در اطراف گلی یخ زده سعی دارد بهار را به تعویق بیاندازد. مایک شلبی با این عکس جایگاه دوم عکس‌های گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد.

photo Elijahl

کوه‌های دودآلود

الیاه بوریس با گرفتن عکسی اعجاب‌انگیز از کوه‌های دودآلود، توانست جایگاه اول را در زمینه‌ی عکس‌های گوشی‌های هوشمند کسب کند.

Photo joseph

فناوری موجودات فضایی

جورف فیلیس از ایالت کولورادو عکسی از لوازم گروه تحقیق اتمسفریک گرفته است که حس سفینه‌های موجودات فضایی را منتقل می‌کند. این عکس لوح تقدیر بخش علم در حرکت را بدست آورده است.

Photo-joseph2

مغایرت خشک و سرد

عکس دیگری از جوزف فیلیپس در گروه تحقیق اتمسفریک که از ایستگاه آموندسون اسکات در قطب جنوب گرفته شده است.

Photo icr

در حال کار

تجلی نور را در عکسی که توسط کریستوفر مورس گرفته شده مشاهده می‌کنید. این عکس مقام دوم را در بخش علم در حرکت بدست آورده است.

Photo mikezorger

زیبایی و فناوری

مایک زورگر از این صحنه‌ی زیبا عکس گرفته است. تلسکوپ گرین بنک در ویرجینیای غربی را مشاهده می‌کنید که توسط داوران مسابقه مقام اول را در گروه علم در حرکت کسب کرده است.

csr2274 19248164

آتش در آسمان

آتش بر فراز پارک ملی گلسیر که توسط ساشیکانت کینتلا عکاسی شده است، یکی از دو لوح تقدیر بخش اقلیم و آب و هوا را بدست آورد.

alanab 18012821

زیبایی در عین سادگی

لوح تقدیر دوم در گروه آب و هوا به آلانا پترسون رسید که قطرات آب را بر روی یک برگ عکاسی کرده است.

cathyeandmike 18175241

به همراه یک چتر

به همراه یک چتر عکسی است که توسط باب لارسون از ایالت آریزونا گرفته شده و توانسته مقام سوم را در بخش آب و هوا به نام خود ثبت کند. هیئت برگزار‌کنند‌ه‌ مسابقات در مورد این بخش می‌گویند:

همیشه ایمنی حرف اول را می‌زند؛ اما گاهی آب و هوا می‌تواند برای یک لحظه، صحنه‌های بی‌نظیری و خطرناکی بیافریند که بهترین موقعیت‌ها برای عکاسی هستند.
kwt 7035871

زیبایی در آسمان

جایگاه دوم در بخش آب و هوا را کن ویلیام و عکسی که از کمان پروتون بر فراز دریاچه‌ی سوپریر گرفته است، کسب کردند.

stenften 19876811

حمل و نقل در برف

عکسی با نام حمل و نقل در برف جایگاه اول در بخش آب و هوا را از آن خود کرده است. این عکس فردی در هیئت داوران را به شدت تحت‌تأثیر خود قرار داده بود.

Photo rraia

در هاله‌ای از ابهام

روبرت رالا این عکس سیاه و سفید را از مهی بر فراز اقیانوس در یک تابستان گرم گرفته است. این عکس در بخش حرفه‌ای لوح تقدیر کسب کرده است.

Photo brad2

جاده‌ی مسدود شده

برد گودارد که یک مهندس و عکاس حرفه‌ای است، هر سه مقام اول، دوم و سوم بخش حرفه‌ای را از آن خود کرده است. جاده‌ی مسدود عکسی گرفته شده توسط او است که مقام سوم را بدست آورده است.

Photo brad

آواری از ابرها

طوفان ۶ جولای آمریکا بیش از یک گردباد تشکیل داده بود که گودارد توانسته عکسی از گردباد دوم را ثبت کند در حالی که خورشید در پشت او در حال غروب است و پایه‌ی گردباد را به رنگ نارنجی در آورده است.

Photo brad3

نمایش قدرت

گودارد این عکس را در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی پس از تعقیب طوفان به مدت سه تا چهار ساعت، گرفته است. در عکس ابری را می‌بینید که با رعد و برقی با زمین ارتباط برقرار کرده و در پشت این ابر ستارگان آسمان شب در حال درخشیدن هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات