برای اولین بار؛ ثبت نام دوره MBA نیمه حضوری در دانشگاه تهران [تکرار]

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
مطالعه 3 دقیقه
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی شد و از شهریور ۱۳۳۶ اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار شد. این دانشکده بعنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت در کشور از گذشته همواره نقش موثری را در تربیت و ارتقای دانش و مهارت‌های مدیران طراز اول کشور ایفاء کرده و فارغ التحصیلان آن از وزنه‌های علمی و مدیریتی ارشد کشور بوده و هستند.
تبلیغات

دانشکده مدیریت از اوایل سال ۹۴ برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره‌ی کاربردی نیمه حضوری یکساله MBA در گرایش‌های بازاریابی، استراتژی، مدیریت شهری و مالی و بانکی کرده است. این دوره برای کارآفرینان، سرمایه گذاران، مشاوران، مدیران شرکت‌های خصوصی و حتی فارغ التحصیلانی که بدنبال ارتقای مهارت‌های شغلی خود هستند برنامه‌ریزی و تدوین شده و هدف آن ارائه‌ی مهارت و نه دانش صرف، به مدیران دست اندرکار حوزه‌های مهم تصمیم گیر در معادلات اقتصادی است. گفتنی است در این دوره‌ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمان‌های بزرگ کشور بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می‌توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موفق آنان بهره‌مند شوند.

راز اقبال عمومی دوره مدیریت ارشد کسب و کار

بسیاری از فارغ التحصیلان که با مدرک دانشگاهی وارد بازار کار می‌شوند شاید بیشترین چیزی که لمس می‌کنند فقدان مهارت لازم برای انتقال آموخته‌هایشان باشد، بنابراین مهمترین مزیت دوره‌ی کاربردی MBA تبدیل کردن مجموعه‌ای از اطلاعات و دانش به مجموعه‌ای ارزشمند از مهارت‌ها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است، اما اگر بخواهیم بطور سرفصل وار بگوییم که چرا این دوره در ایران و دنیا با اقبال گسترده‌‌ای مواجه شده است می‌توانیم از مزایای مهم زیر نام ببریم:

  • یادگیری قواعد کسب و کار
  • دستیابی به موقعیت‌­های شغلی بهتر
  • گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب و کار
  • آشنایی با به‌­روزترین مسائل مدیریت کسب و کار
  • کسب مهارت‌­های علمی به همراه آموزه‌­های نظری

دوره‌ی نیمه حضوری یکساله MBA دانشکده مدیریت چیست؟

دوره‌ی نیمه حضوری MBA کوتاه مدت برای نخستین بار با کمک اساتید به­نام و مجرب دانشگاه تهران و با حضور کارآفرینان صنایع مختلف اجرا شده است. در این دوره که بخش عمده آن به صورت غیر حضوری و در پلتفرم آنلاین و پیشرفته VLA.ir برگزار می‌­شود، دانش‌پذیر ویدئوها، فایل­‌های متنی و پاورپوینت­‌های آموزشی مربوط به دروس خود را از طریق سایت یا حتی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه مشاهده کرده، تمرین‌­­ها و پروژه­‌های تعیین شده را انجام داده، با کیس استادی‌­های ایرانی که توسط مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه شده آشنا می‌شود و با کمک سیستم تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین در هر ساعت از شبانه‌ ­روز پیام یا سوال خود را به اساتید خود می‌­رساند.

همچنین علاوه بر بخش غیرحضوری، برای برخی دروس بین 1 تا 3 جلسه کارگاه مهارتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌­شود. در کنار این خدمات حامیانی نیز جهت پشتیبانی و رفع اشکال­ و سوالات پیش آمده در طول دوره با دانش‌پذیر به صورت دائمی در تماس خواهند بود. ضمن آنکه شهریه این دوره به طرز چشمگیری از دوره‌های حضوری پایین‌تر است و در نهایت اینکه پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهی پایان دوره دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانش‌پذیر اعطا می‌­شود.

علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام یا رزرو به سایت اینترنتی start.VLA.ir مراجعه یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز آموزش‌های نیمه حضوری MBA و DBA اقدام به ثبت نام کنند. همچنین مشاوران دانشکده با تلفن ۸۸۷۶۳۸۶۶ پذیرای پاسخگویی به سوالات داوطلبان خواهند بود.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات