زوم‌اپ: تصاویر زمینه ی سایت 500px در 500 Firepaper

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
500 Firepaper اپلیکیشنی برای دسترسی به والپیپرهای وب سایت محبوب 500px است که از طریق آن می‌توانید به روشی جالب از تصاویر لذت ببرید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تقریبا غیرممکن است که یک عکاس حرفه ای باشید و نام وب سایت 500px را نشنیده باشید. این وب سایت که به نوعی یک شبکه‌ی اجتماعی برای عکاسان حرفه است روزانه میزبان هزاران عکاس مختلف است که هر کدام بهترین آثار خود را در این وب سایت بارگذاری میکنند. 500 Firepaper اپلیکیشنی مربوط به این وب سایت محبوب است که تصاویر آن را به گوشی و صفحه نمایش شما خواهد آورد که البته این امر را به شیوه ای جالب به انجام می‌رساند. تاکنون اکثر اپلیکیشن‌هایی که در زمینه‌ی ارائه‌ی تصاویر زمینه تولید شده اند به این صورت یک گالری بوده و تصاویر مختلفی را به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می‌دادند.

500 firepaper2 3d564

نحوه‌ی کارکرد 500 Firepaper اما به این صورت است که تنها یک لایو والپیپر در اختیار شما قرار می‌دهد که به صورت آنلاین به سرورهای 500px متصل است و کافیست تا تنها برای یک بار آن را به عنوان تصویر زمینه‌ی گوشی تنظیم کنید. ازین پس و در صورت برقرار بودن ارتباط اینترنتی، این لایو والپیپر در بازه‌های زمانی مشخص، اقدام به دانلود تصویری جدید و اتفاقی از وب سایت مذکور کرده و به این ترتیب روزانه چندین تصویر چشم نواز و بی نقص این وب سایت را در صفحه‌ی گوشی شما نمایش خواهد داد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات