Oukitel K10000 با بزرگ‌ترین باتری دنیا معرفی شد: باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی

پنج‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
چینی‌ها در طول چند سال گذشته موفق به طراحی و تولید محصولاتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد شده‌اند. K10000 یکی از این گوشی‌ها است که توسط کمپانی کوکی‌تل ساخته شده و با باتری خارق‌العاده‌ی ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی، بزرگ‌ترین باتری را در بین همه‌ی گوشی‌های هوشمند دارد.
تبلیغات

وقتی درباره‌ی گوشی‌هایی با باتری بزرگ و قدرتمند صحبت می‌شود، معمولا اعداد ۵ یا ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی در ذهن تداعی می‌شود؛ اما گوشی K10000 که هم‌اکنون پیش فروش آن در خارج از چین آغاز شده، دارای باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری است که در زمینه باتری گوشی‌های هوشمند رکوردی تازه به شمار می‌رود.

این گوشی هم همانند بسیاری از گوشی‌های جدیدی که امکان شارژ گوشی‌های دیگر را دارند قادر به شارژ دستگاه‌های دیگر است. بر اساس ادعای شرکت سازنده، گوشی K10000 قادر است سه دستگاه آیفون ۶ اس پلاس را به طور کامل شارژ کند؛ با این حال باتری آن باز هم ۱۰ درصد شارژ خواهد داشت.

K10000 در بخش گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد، با این حال از ویژگی‌هایی همچون فریم فلزی بهره می‌برد؛ هرچند طراحی آن خیلی شبیه گوشی‌های امروزی نیست.

از ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل از نوع IPS، دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و دوربین خود عکس (سلفی) ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی K10000 از پردازنده‌ی MT6735 SoC مدیاتک با چهار هسته پردازشی و فرکانس کاری یک گیگاهرتزی به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. این گوشی دو سیم‌کارته مبتنی بر سرویس‌های شبکه 4G LTE است و با ابعاد ۹ در ۷۷ در ۱۴۳ میلی‌متر، ۱۸۴ گرم وزن دارد. سیستم‌عامل این گوشی هم نسخه ۵.۱ لالی‌پاپ اندروید است.

قیمت واقعی این گوشی ۲۳۹۹.۹۹ دلار است؛ اما کاربران می‌توانند از هم‌اکنون آن را با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار پیش خرید کنند. گفته می‌شود، باتری گوشی K10000 تقریبا ۳.۵ ساعت طول می‌کشد به شکل کامل شارژ شود.

نظر شما درباره‌ی این گوشی با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات