تلفن تاشو W2016 سامسونگ معرفی شد: دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، پردازنده اکسینوس ۷۴۲۰ و سه گیگابایت رم

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های تاشو همچنان در بین کاربران ژاپنی و آسیایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. سامسونگ نیز از این علاقه‌ی کاربران غافل نشده و گوشی جدید با نام گلکسی گلدن ۳ را که دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و ۳ گیگابایت رم است، رونمایی کرده. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

با اینکه گوشی‌های هوشمند در عصر حاضر شکل جدیدی به خود گرفته‌اند، اما تلفن‌های کشویی و تاشو نیز همچنان علاقمندان خاص خود را دارند. لذت باز کردن گوشی برای پاسخ به آن و نیز استفاده از صفحه کلید فیزیکی، همگی مواردی هستند که همچنان بسیاری به آن علاقه دارند. سامسونگ نیز برای این افراد گوشی جدید با نام گلکسی گلدن ۳ را معرفی کرده است.

samsung w2016 clamshell android 3 87491

گلکسی گلدن ۳ دارای صفحه‌نمایش ۳.۹ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل، پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ با فرکانس کاری ۲.۱ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که دارای حسگری مشابه حسگر مورد استفاده در دوربین گلکسی نوت ۵ است. به علاوه گلدن ۳ مجهز به دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل شده و بدنه‌ی آن ترکیبی از فلز و شیشه است.

samsung w2016 clamshell android 2a7e6

گلدن ۳ مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی است که رابط کاربری تاچ ویز بر روی آن تعبیه شده است. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی بر عهده‌ی باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ بی‌سیم و فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه سامسونگ وعده‌ی شارژدهی باتری طولانی مدت را نیز داده است.

نظر شما در مورد گوشی جدید سامسونگ چیست؟

samsung w2016 clamshell android 2 09b5f
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات